Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه هیچ مورد نگران کننده امنیتی در مرزهای چهارگانه محل تردد زائران اربعین چه در داخل کشور و چه در داخل خاک عراق وجود ندارد.

 سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرز خسروی و حضور در قرارگاه اربعین ستاد انتظامی کرمانشاه، اظهار کرد: اقدامات لازم برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ناگواری صورت گرفته و همه چیز تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با قدردانی از تلاش فرمانده و کارکنان انتظامی استان و همچنین نیروهای پلیس کمکی مستقر در مرز خسروی، گفت: کار عبور و مرور زائران از این مرز توسط پلیس به خوبی مدیریت شده است.

شرفی ادامه داد: با وجود حجم بالای ترددها در مرز خسروی طی 48 ساعت گذشته، سیل جمعیت به خوبی مدیریت شد و خوشبختانه مشکلی برای هیچکدام از زوار پیش نیامد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: حجم بالای ترددها نیاز به مدیریت داشت که این کار به خوبی توسط پلیس و سایر دستگاه های مربوطه انجام و همه زائران حاضر در مرز به تدریج روانه کربلای معلی شدند.

وی تصریح کرد: زائران نیز همکاری خوبی با پلیس و دیگر نیروهای نظامی داشتند و همین تعامل و همکاری باعث شد تا در اسرع وقت از مرز خارج شوند.

شرفی در پایان با بیان اینکه هم اکنون شرایط بهتری را در خصوص خروج زائران از مرز شاهد هستیم، از فعالیت 24 ساعته ماموران پلیس برای امنیت آفرینی در مرز خسروی و سایر مرزهای محل تردد زائران خبر داد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد

به گفته پلیس، در پی وقوع یک حادثه در مقابل کاخ سفید، یک مرد کشته شد.

به گزارش ایسنا، تیم اداره پلیس متروپلیتن در ساعت ۲۲:۴۵ شنبه شب به وقت واشنگتن در واکنش به گزارش‌هایی درباره وقوع حادثه در تقاطع خیابان پانزدهم و خیابان پنسیلوانیا در شمال غرب واشنگتن دی.سی به محل اعزام شد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، پلیس اعلام کرد مردی در صحنه وقوع تصادف کشته شده است.

در این حادثه ظاهرا خودرویی به یکی از موانع امنیتی پیرامون ساختمان کاخ سفید برخورد کرد.

این رویداد توسط واحد تحقیقات تصادفات اداره پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • حماس:اسرائیل دربرابر شروط حماس عقب نشسته/منتظرتضمین آتش‌بس هستیم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد