Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار داشت: آقایان سید ابراهیم امینی و محمدجواد حق‌شناس به نمایندگی از اعضای شورای شهر تهران از شهرهای کربلا و نجف و کوفه بازدید داشتند که از نزدیک روند خدمات‌رسانی شهرداری تهران به زائران پیاده‌روی اربعین را مشاهده کنند.

وی از ابراهیم امینی خواست که درباره حضورشان گزارشی را به اعضای شورای شهر ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم امینی نیز در این باره گفت: به منظور بررسی وضعیت ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین، جلسات متعددی را در شهرهای نجف، کربلا و کوفه با مسئولین داشتیم. همچنین در نجف با سرکنسولی جمهوری اسلامی در جلسه‌ای این موضوع را بررسی کردیم و قرار شد تجربیات و نقطه‌نظرات سرکنسولی جمهوری اسلامی در عراق در اختیار شورای شهر قرار گیرد.

وی با اشاره به بازدیدشان از منزل حضرت امام راحل در نجف که امروز به موزه تبدیل شده است، افزود: دیداری با یادگار امام ـ آقا سید علی خمینیـ داشتیم. همچنین با نیروهای خدماتی که در کوفه و نجف مشغول بودند، دیدار کردیم.

امینی با اشاره به حضور شرکت شهر سالم در مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: نیروهای پزشکی مختلف از مناطق مختلف ایران طی همکاری با شرکت شهر سالم، خدمات پزشکی متعددی را به زائران ارائه می‌دهند. همچنین امکانات بهداشتی و دارویی در طول مسیر وجود دارد.

نایب رئیس شورای شهر تهران همچنین به حضور افراد خَیِّر در مسیر پیاده‌روی اربعین، اشاره کرد و گفت: اینکه پدر شهیدی دستگاه نان پخت خود و یک فرد دیگر دستگاه خشک‌شویی خود را در مسیر پیاده‌روی اربعین آورده است که به مردم خدمات ارائه دهند، یعنی مشارکت مردمی و اصناف؛ موضوعی که باید تلاش کنیم در سال‌های آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران تنها بر اساس وظایف محوله به آن، در کربلا و سایر نقاط زیارتی عراق، خدمات ارائه می‌دهد، اظهار داشت: شهرداری تهران برای مکان و توزیع غذا هزینه نمی‌کند و در تلاش هستیم با مشارکت اصناف مختلف، هزینه‌ها کاهش یابد. همچنین با همکاری اقشار مختلف جامعه با مدیریت شهری می‌توان خدمات بهتری را به زائران ارائه کرد.

کد خبر 4745181

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن هاشمی اربعین 98 ابراهیم امینی اربعین 98 هفته ناجا شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه اربعین حسینی وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی محسن هاشمی پیروز حناچی شهر تهران آتش نشانی ناجا سالمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد

وزیر بهداشت در خصوص مصوبه دولت در ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی گفت: این مصوبه به همه بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه هر حادثه یا بیماری که در هفت سال اول زندگی رخ دهد، در سایر سال های عمر باقی می‌ماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آنها ایمن شود.

وی با بیان اینکه این مصوبه به تمام بیمارستان‌های وزارت بهداشت ابلاغ شده است و با اشاره به کمبود دارو برای بیماران تالاسمی افزود: بنای ما این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد، کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش بنیان تامین می‌کنیم.

کد خبر 749679

دیگر خبرها

  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود