Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی تهران در ارتباط با عدم کمک شهرداری تهران برای امنیت شهر واکنش نشان داد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تهران در بخشهای مختلف اجتماعی، عمرانی و آبادانی هزینه‌هایی را انجام می‌دهد که متاسفانه سهم امنیت شهر در بودجه شهرداری تهران صفر است و این اتفاق خوبی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  11 سال است که می‌گوییم کلانتریهای تهران باید به عدد 200 برسد اما در این بخش هنوز اتفاقی صورت نگرفته است و این در حالی است که در هفته نیروی انتظامی با کمک خیرین اقداماتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: هنوز از طرف مجموعه شهرداری در این خصوص اقدامی نشده است و این در حالی است که روزانه پلیس خدمات مختلفی به شهرداری ارائه می‌کند.

وی همچنین درباره برخورد با موتورسیکلت‌‌سواران متخلف تهران گفت: مقدماتی برای برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف انجام شده است اما باید بپذیریم که دیگر زمان شروع و اجرای طرحهای بدون مطالعه گذشته است.

رحیمی اظهار کرد:‌ طرح ساماندهی و برخورد با موتورسیکلت‌ها سوارن متخلف به زودی اجرا می‌شود.

وی همچنین با انتقاد از خدمت رسانی یکطرفه پلیس به شهرداری گفت: شهرداری و پلیس امروز پیوستگی عمل می‌کنند و این پیوستگی یکطرفه است و پلیس به شهرداری خدمت می‌کند ولی از آن طرف کاری انجام نمی‌شود.

وی همچنین از دستگیری 8 سارق تابلوها و تلویزیونها و دیواره‌های صداگیر اتوبانهای تهران خبر داد و گفت: این باند 44 مورد سرقت المان‌های شهری را در کارنامه خود داشتند.

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند

به گزارش جماران؛ مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه گفت: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری، مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه، گفت: «یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رویت می‌کنند».

وی اضافه کرد: «این دو تذکر در مورد انجام همه ماموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک ماموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل ماموریت زیر سوال نمی‌رود و باید ماموریت به‌درستی اجرا شود».

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: «بنابر اطلاعی که دارم هم با آن ماموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده‌اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود».

حجم ویدیو: 3.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:22 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف