Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد جواد مرادیان مدیر اورژانس  و فوریت‌های پزشکی استان فارس روز یک‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه دقایقی قبل رخ داد و برای انتقال مصدومان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است .

مرادیان افزود: تا کنون ۷ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید رجایی ، ۲ مجروح به بیمارستان مسلمین منتقل شدند و  مابقی  حادثه دیدگان نیز در سر صحنه مداوا شده اند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس راهنمایی و رانندگی هنوز علت این حادثه را اعلام نکرده است .

محور ورودی جنوب غرب شیراز ، این کلان شهر را به شهرستان‌های کازرون و ممسنی و همچنین استان‌های بوشهر و خوزستان متصل می‌کند و از مبادی پر رفت و آمد و پر حادثه است .

استان فارس مقام نخست تلفات در حوادث جاده‌ای را دارد ، مقامی که قابل افتخار نیست و تقریبا هر روز چراغ زندگی افرادی در این استان بر اثر سوانح جاده‌ای خاموش می شود ، وسایل نقلیه ، جاده و نیروی انسانی هر کدام سهمی در بروز حادثه دارند.

بر اساس گزارش رسمی پزشکی قانونی در سال گذشته (۱۳۹۷) استان فارس با ۱۳۵۷ نفر، کشته در سوانح رانندگی مقام نخست کشور را همچنان حفظ کرده است، مقامی که برای فارس هر سال تکرار می‌شود و قابل افتخار نیست، جایگاه نخست استان فارس در تصادفات رانندگی سال گذشته با فاصله ۳۸ کشته نسبت به جایگاه دوم تکرار شده است.

در سال‌های اخیر وضعیت راه‌های فارس نسبت به سال‌های گذشته توسعه یافته و اغلب راه‌های منتهی به مرکز استان به بزرگراه تبدیل شده اما به رغم این توسعه‌ها و حذف برخی نقاط حادثه ساز، هنوز محورهای پرترددی هستند که تصادفات منجر به مرگ زیادی در آنها روی می‌دهد.

۶۱۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور حوادث شیراز تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی آتش نشانی بروجن خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون و گرفتار شدن راننده پراید در خودرو دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی‌اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی، ایمن سازی صحنه حادثه و خودرو، مصدوم را فیکس نموده و عملیات رهاسازی را انجام و مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان