Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:26:18 GMT

کنترل و نظارت بر نانوایی‌های ری تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۲۰۱

کنترل و نظارت بر نانوایی‌های ری تشدید می‌شود

موسی احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به نرخ جدید نان با گندم یارانه‌ای در شهرستان ری برای نان لواش گردان با وزن چانه ۱۴۰ گرم، ۳۰۰  تومان، نان تافتون گردان با وزن چانه ۱۴۰ گرم، ۳۰۰ تومان، قیمت نان بربری ساده با وزن چانه ۵۱۰ گرم، یکهزار تومان و قیمت تافتون تنوری، سنتی و خراسانی با وزن چانه ۲۳۰ گرم، ۵۵۰ تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با اعلام نرخ جدید نان‌ در این شهرستان و همچنین کنترل قیمت و کیفیت نان، نظارت‌ها تشدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

احمدی ادامه داد: توزیع آرد در سطح شهر باید عادلانه بوده و میزان فعالیت نانوایی‌ها و محلات در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به امکان استفاده برخی نانوایی‌ها از افزودنی‌های غیرمجاز گفت: بازرسی از نانوایی‌های شهرستان باید با شدت توسط دستگاه‌های ذیربط تداوم داشته باشد، ضمن اینکه باید کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و توجیهی نیز برای نانوایان و فعالان در عرصه آرد و نان برگزار شود.

احمدی تاکید کرد: باید نسبت به فعالیت نانوایی‌ها در ساعات مقرر و مقدار پخت نان به نسبت سهمیه اخذ شده نظارت شود و افزایش سهمیه آنها را منوط به فعالیت نانوایی‌ها کرد.

وی یادآوری کرد: در راستای جلوگیری از مشکلات احتمالی برای سلامت مردم، باید با افزایش نمونه‌برداری از آردهای مصرفی و تحویلی نانوایان، کیفیت آردها کنترل می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری صنعت و معدن قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن

مجید صالحی امیرگفت: گشت مشترک بازرسی کارگروه ساماندهی بازار املاک و مستغلات در سطح شهر همدان تشکیل شده است و هر روز با سرکشی از بنگاه‌های معاملات ملکی از تخلفات پیشگیری می‌کند.

او گفت: در بازدید‌های صورت گرفته طی روز‌های گذشته، چند بنگاه نیز اخطار پلمب دریافت کردند و همچنین چندین مورد تشکیل پرونده و ارسال برای تعزیرات صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: به منظور کنترل بازار مسکن، هفت هزار مورد بازرسی از بنگاه‌های معاملات ملکی استان انجام شده است و تعدادی از متخلفان جریمه و پلمب شدند که تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت مسکن در شهر همدان داشت، اما تا حصول نتیجه مطلوب جای کار زیادی وجود دارد.

صالحی امیر گفت: همچنین در کارگروه تنظیم بازار مسکن، واحد‌های مسکونی خالی استان در دست شناسایی است و به دنبال صحت سنجی آن هستیم تا اقدامات لازم برای آن‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۱۰ هزار و ۳۸۶ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان همدانی واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد