Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکان ابراهیمی آهنگساز و نوازنده پیانو در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود در عرصه سینما و تئاتر بیان کرد: این روزها مشغول تجربه فضاهای جدیدی هستم که عمده آن معطوف به ساخت آثار موسیقایی همراه با تصویر است. در این راستا به تازگی کار آهنگسازی فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی افشین صادقی را آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، سعید آقاخانی و پگاه آهنگرانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

وی ادامه داد: همزمان با ساخت موسیقی این فیلم برای سجاد افشاریان هم موسیقی نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» را ساختم. این نمایش از شهریورماه در مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.

ابراهیمی درباره فعالیت‌های دیگر خود بیان کرد: طی سال‌های گذشته با خوانندگانی چون رضا صادقی و قاسم افشار همکاری‌های مستمری داشتم که خوشبختانه این همکاری برای ما نتایج خوبی را به همراه داشته است. البته در این راستا در حال ساخت موسیقی برای چند خواننده جوان هم هستم که به تازگی در عرصه‌های حرفه‌ای موسیقی حضور پیدا کرده‌اند. البته نحوه همکاری من با این هنرمندان در قالبی است که طی روزهای آینده به صورت جزیی‌تر اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 4745191 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی پاپ سجاد افشاریان موسیقی فیلم تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان سینمایی سینمای مستند اربعین 98 شبکه سه سیما عکاسی تئاتر شهر فیلم کوتاه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی –خاکی در استان یزد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • واکنش رهبر انقلاب به درخواست متفاوت یک کارگر از ایشان
  • عکسی از دست‌نوشته متفاوت یک کارگر در دیدار امروز با رهبری
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد