Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: : تیم های لیگ برتری باید بلیط فروشی خود را الکترونیک انجام دهند، اما تیم های لیگ یک و یا لیگ دویی می توانند بلیط فروشی کاغذی داشته باشند.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با نحوه بلیط فروشی های جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: تیم های لیگ برتری باید بلیط فروشی خود را الکترونیک انجام دهند، اما تیم های لیگ یک و یا لیگ دویی می توانند بلیط فروشی کاغذی داشته باشند چراکه برای آنها هنوز الزامات را اضافه نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال اولین سالی است که بلیط فروشی اینترنتی در لیگ برتر اجرا شده است، افزود: سعی داریم فصل آینده در لیگ یک نیز از بلیط فروشی الکترونیک استفاده کنیم و امسال برای ما تجربه خوبی شده است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید سامنه جامعی برای بلیط فروشی اینترنتی به وجود آورید یا خیر، گفت: بلیط فروشی را باید خود باشگاه ها انجام دهند و هیچ جای دنیا سامانه جامعی برای این کار وجود ندارد، باشگاه ها با پیمانکار قرار داد می بنندند و سامنه بلیط فروشی خود را تشکیل می دهند، اما باید در سایت باشگاه ها اعلام شود که هواداران از چه سایتی برای لیگ برتر و یا جام حذفی بلیط تهیه کنند.

کد خبر 393099

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرید بلیط فوتبال بلیت لیگ برتر فوتبال جام حذفی لیگ یک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بهترین فصل بازدید از دریاچه سراب نیلوفر کرمانشاه
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران