Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@23:44:21 GMT

۶۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۴۷۴

به گزارش ایلنا، رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: در این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۲۶۳ پرونده در تعزیرات به ثبت رسید که در مقایسه با پارسال ۸ درصد رشد دارد.

سردارزاده افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۳۱ میلیارد و ۹۳۷ میلیون ریال است.

وی گفت: همچنین در این مدت یکهزار و ۱۶۱ گشت مشترک هم انجام شد که ۳۱۵ مورد تخلف به ارزش ۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال محرز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان گفت: در ۳ هزار و ۴۱۶ هزار بازرسی ویژه قاچاق هم ۱۰۶ پرونده به رزش ۳ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال تشکیل شده است.

سردار زاده گفت: سیگار، لوازم آرایشی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم‌ترین اقلام قاچاق کشف شده در این بازرسی ها است.

وی افزود: در این مدت ۲ هزار و ۵۷۷ تماس تلفنی با تعزیرات استان گرفته شده که ۸۵۶ مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کردستان بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت رشد سیگار مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد