Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با تمجید از تیم استرالیا می‌گوید که بازی تدارکاتی با آنها مسیر تیمش را به خوبی مشخص خواهد کرد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی، سرمربی تیم امید کشورمان در گفت‌وگو با سایت رسمى فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبى داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها از نظر روحى بسیار شاداب و بانشاط هستند، انگیزه زیادى دارند و  امیدواریم از مجموع این شرایط به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی افزود: البته طبیعتاً فرصت کافی نداشته‌ایم و تمرینات محدودى را در این مدت پشت سر گذاشتیم، اما هرچه زمان بیشترى داشته باشیم، طبیعتاً شرایط، هماهنگى و آمادگی تیم هم بهتر می‌شود. یکی از مسائل مهم این است که باید بتوانیم از تمام ظرفیت خودمان در این فرصت کوتاه استفاده کنیم. تعدادى از نفرات را به دلایل مخالف در اختیار نداریم، اما امیدواریم در اردوهاى بعدى تمام بازیکنان کنار هم باشند تا هماهنگى لازم در تیم ایجاد شود.

سرمربى تیم فوتبال امید کشورمان اضافه کرد: بازى با استرالیا براى ما بسیار مهم است و می‌تواند یکى از اصلى‌ترین بخش‌هاى برنامه آماده‌سازى ما باشد. مقابل شهر خودرو تیمی که بهترین فوتبال را در لیگ ما بازى می‌کند، آزمایش خوبی داشتیم. بچه‌هاى ما در آن بازى تمرکز خوبی داشتند که این مسئله مهمى است. با توجه به شناختى که از استرالیا داریم و آنالیزى که انجام دادیم، باید بگویم آنها هم بازى منظم و روى زمین را اجرا می‌کنند.

استیلی با اشاره به دیدار دوستانه با استرالیا یادآور شد: استرالیایی‌ها از نظر توان جسمی و فیزیکی تیم بسیار خوبی هستند. همچنین به دنبال تحمیل شکل بازى خودشان خواهند بود و قطعاً یکى از بهترین تیم‌هاى مسابقات تایلند و این رده سنی همین تیم است. این بازى یک آزمون کاملاً جدى است که می‌تواند نقاط ضعف ما را مشخص کند، همان نکاتی که باید در تمرینات بیشتر روى آن کار کنیم و مسیر کار ما را به خوبی مشخص می‌کند. ما بازیکنان خوب و شایسته‌اى داریم که به آنها اعتقاد و اعتماد دارم، می‌دانم با تمام وجود براى موفقیت می‌جنگند و یکدل و متحد هستند. این مسئله باید یکی از نقاط قوت تیم ما باشد.

مشکل گذرنامه‌، استیلی را برای سفر به قطر به دردسر انداختاستیلی: باید از مسابقه با استرالیا به بهترین شکل استفاده کنیم

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم