Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (یکشنبه، ۲۱ مهرماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۶، حلال ۴۱۰، حلال ۵۰۲ و حلال ۵۰۳ پالایش نفت اصفهان، آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز، حلال ۴۰۲، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت تهران و حلال ۴۰۴ عمده و نفتای سبک پالایش نفت شیراز است و حلال ۴۰۲ عمده پالایش نفت کرمانشاه، حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان و گاز مایع پالایش گاز فجر جم در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه (۲۰ مهرماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت شیراز، حلال ۴۰۰ و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، گاز بوتان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و نفتای سنگین پالایش نفت لاوان و نفتای سنگین شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۴۰.۹۹۳ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۱.۸۳۴ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«گروسی» به ایران می‌آید

«بهروز کمالوندی» سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران که ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت در اصفهان برگزار می‌شود به ایران می‌آید.

او  افزود: در سفر گروسی، مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی ایران درباره موضوعات فی مابین مذاکره می‌کنند.

گروسی علاوه بر شرکت در این کنفرانس با مقامات کشورمان در تهران و اصفهان نیز دیدار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان