Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@13:56:06 GMT

جهان در واکنش به کشتار سوریه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۳۸۸۱

جهان در واکنش به کشتار سوریه

خبرگزاری میزان- کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم در مناطق کردنشین سوریه با واکنش‌های بین‌المللی زیادی در دفاع از مردم غیرنظامی و محکوم کردن مواضع «رجب طیب اردوغان» و برخی گروه‌های مسلح همراه بود. تاریخ انتشار: 12:29 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۲۵۲

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به نقل از روزنامه خراسان، چند روزی است که ارتش ترکیه با تجاوز به مناطق کردنشین سوریه اقدام به کشتار و به خاک و خون کشیدن مردم این منطقه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


این حملات واکنش‌های بین‌المللی زیادی در دفاع از مردم غیرنظامی و محکوم کردن مواضع «رجب طیب اردوغان» و برخی گروه‌های مسلح را که باعث کشیده شدن جنگ به منطقه شده اند، برانگیخت.

 

 

• لاریجانی سفرش به ترکیه را لغو کرد و وزارت خارجه آمادگی خودش را برای میانجی‌گری در منطقه اعلام کرد. تصاویر و ویدئو‌های دردناکی از کشته شدن کودکان و تخریب خانه‌های مردم بی‌دفاع در فضای مجازی منتشر شده که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. بچه‌ای که به دنبال خواهر یا برادر کوچک ترش زیر آوار خانه فروریخته‌شان مشغول جست‌وجوست. پیرمردی که کودک خونین و مجروحی را در دستانش گرفته و بُهت‌زده نگاه می‌کند. زنی که فرزندانش را از دست داده و از این غم فریاد می‌کشد.

 

• یکی از کسانی که به این اتفاق واکنش نشان داد فوتبالیست مشهور پرتغالی کریستیانو رونالدو بود که با انتشار پیامی ویدئویی که حاوی صحنه‌هایی از قربانی شدن کودکان سوری بود، گفت: «این پیام برای کودکان سوریه است. ما می‌دانیم که شما خیلی عذاب کشیده‌اید. من بازیکن بسیار معروفی هستم، اما شما قهرمانان واقعی هستید. امیدتان را از دست ندهید. دنیا با شماست. شما برای ما مهم هستید. من با شما هستم.»

 

دامنه این واکنش‌ها به دنیای هنر هم کشیده شد. کیهان کلهر نوازنده برجسته ایرانی که خودش از قوم کُرد است در اعتراض به حملات ترکیه، کنسرتش در استانبول را لغو کرد، اما دامنه این واکنش‌ها به فضای مجازی هم کشیده شد.
• کاربری نوشت: «لعنت به جنگ، وضعیت امروز مردم این منطقه چه فرقی با زمان داعش داره.»
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتار سوریه ترکیه واکنش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: عملیات خاکریزی، تسطیح و بستر سازی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

علی نایبی افزود: این عملیات به مساحت هزار متر مربع به منظور ایجاد چشم انداز زیبا در سیمای شهر، با خاکریزی ۴۵ کامیون به حجم ۹۰۰ تن خاک مناسب کاشت در بزرگراه آزادگان تا پل شهید صنیع خانی آغاز شد.

معاون شهردار منطقه ۱۹ گفت: در مرحله بعدی خاک تخلیه شده با لودر تسطیح و برای بستر سازی و کاشت درخت و درختچه آماده می‌شود.

علی نایبی افزود: با هدف توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد فضایی دلپذیر و با طراوت برای شهروندان، ۳۰۰ اصله درخت و هزار و ۷۰۰ عدد درختچه در این محدوده برای توسعه فضای سبز شهری کاشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • واکنش بغض آلود دی دی به کشتار در غزه | این انگشتان ریز با ژنرال ها چه کار داشتند؟ | ویدئو
  • کشف رمز از جنگ زرگری | چرا طلا فروشان، کرکره‌ شان را پایین کشیده‌ اند؟
  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • بهسازی و توسعه بوستان‌های منطقه ۵ قم
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران