Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران با حضور محمدی قائم مقام دادگستری کل استان تهران در مجتمع قضایی غدیر برگزار شد.

محمدی قائم مقام دادگستری استان تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: این جلسه به مناسبت تکریم آقای لطفی قاضی نجیب، سخت کوش و پرتلاش، فاضل و پیشکسوت دستگاه قضایی است که بیش از ۳۹ سال صبورانه در دستگاه قضایی منشا خیر و برکت بودند و همچنین معارفه آقای ذاقلی از قضات پرتلاش با کارنامه بسیار درخشان در عرصه‌های مختلف قضایی، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام دادگستری استان تهران افزود: قوه قضائیه یکی از ارکان رکین نظام جمهوری اسلامی ایران است که هرچه بیشتر بدرخشد اعتماد مردم نسبت به نظام بیشتر خواهد شد و در این مقطع در زمینه مبارزه با فساد بیش از هر زمان دیگری به آن اهتمام شده است.

وی گفت: در این میان دادگستری کل استان تهران در زمره پیش قراولان برخورد با فساد خودنمایی می‌کند، در این راستا و در دادگستری کل استان تهران همه نگاه‌ها معطوف به محاکم تجدید نظر استان تهران است.
محمدی با اشاره به حساسیت و مسئولیت خطیر محاکم تجدید نظر استان تهران و جایگاه و مسئولیت قضات پر تلاش گفت: باید در این مسئولیت به عدالت محوری و حق طلبی اهتمام داشته باشیم.

قائم مقام دادگستری استان تهران در ادامه به اخلاق مداری اشاره کرد و گفت: در تمام جلسات به این نکته تاکید دارم که با تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها و سختی‌هایی که بواسطه تراکم پرونده‌ها در دستگاه قضایی متوجه قضات است اگر در رفتار بعضی از همکارانمان با مردم نکات منفی وجود داشته باشد، تردید نکنید که درصد قابل ملاحظه‌ای اعتماد مردم به دستگاه قضایی تغییر خواهد کرد.

وی گفت: با مردم که مراجعه می‌کنند با حسن خلق رفتار کنیم و اخلاق مداری می‌تواند موجب تغییر نگرش مردم به دستگاه قضایی شود.

محمدی تأکید کرد: قضات در انشاء رای و رسیدگی‌ها و در صدور دادنامه‌ها از فضای ملتهب جامعه بدور باشند و بر آنچه که عدالت و حق اقتضا می‌کند مبادرت به صدور رای نمایند.
در این مراسم از زحمات لطفی سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران تقدیر و ذاقلی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

20 / 20 عباس ذاقلی سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران انتصاب محمدی قائم مقام دادگستری استان تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟

به گزارش خبرنگار آنا، اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از هفته گذشته که محمد پیکانپور مدیرکل آن با حکم معاون رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه رفت، بدون مدیرکل باقی مانده است و تا امروز نیز سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو که خود در ادواری سمت مدیرکل دارو را بر عهده داشت هنوز برای این اداره کل مهم سرپرستی تعیین نکرده است.

اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو متولی اصلی تأمین، نظارت و سیاست‌گذار اصلی دارو در کشور است و می‌توان گفت مهمترین و اصلی‌ترین نهادی در کشور است که نبض دارو در کشور را در دست دارد. مدیران اسبق این اداره کل اکنون هم در بخش‌های دولتی و هم خصوصی نیز به عنوان اصلی‌ترین سیاست‌گذاران و فعالان حوزه دارو محسوب می‌شوند، بسیاری از آنان در مقاطعی به ریاست سازمان غذا و دارو نیز رسیده‌اند محمد رضا شانه‌ساز و سید حیدر محمدی از جمله این افراد بوده‌اند.

محمد پیکانپور که تا هفته قبل مدیریت این اداره کل را بر عهده داشت از جمله نزدیک‌ترین افراد به رئیس سازمان بود مورد که در سال 1401 همزمان با ورود مجدد محمدی به سازمان غذا و دارو جایگزین شمالی در اداره کل دارو و مواد شد. در اواخر پاییز سال گذشته پیکانپور به مدیریت هولدینگ تیپیکو نیز نزدیک شد، اما در نهایت در سازمان غذا و دارو باقی ماند، چرا که یافتن جایگزینی با مشخصات پیکانپور برای محمدی مشکل بود، اما سر انجام با رفتن وی به سازمان برنامه و بودجه محمدی باید هرچه زودتر باید فردی به عنوان مدیرکل یا سرپرست اداره کل دارو به طبقه ششم سازمان غذا و دارو بفرستد.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار آنا از سازمان غذا و دارو، محمدی از بین غلامحسین صادقیان، حسین شمالی، یک نفر را قرار است به عنوان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل تعیین کند.

غلامحسین صادقیان، مدیرکل کنونی حوزه ریاست سازمان غذا و دارو نیز همچون پیکانپور از نزدیکترین و معتمدترین مدیران نزدیک به سید حیدر محمدی است که پیش از این ریاست انجمن داروسازان اصفهان، معاونت اجرایی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضویت در شورای شهر اصفهان را بر عهده داشته است.

حسین شمالی هم پیش از این مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو تحت ریاست بهرام دارایی بود. از جمله اقداماتی که در دوران مدیریت وی صورت گرفت انجام طرح جنجالی دارویار بود. با انتصاب سید حیدرمحمدی به ریاست سازمان غذا و دارو، شمالی نیز از این سمت عزل شد.

علیرضا رستمی نیز فرد دیگری است که از او به عنوان یکی از جایگزین‌های پیکانپور نام برده می‌شود، اکنون سرپرست اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو و همزمان رئیس اداره بازرسی این سازمان است که پیش از صادقیان مدیرکل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو را بر عهده داشت.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا