Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال برزیل در نهمین مسابقه خود در جام‌جهانی توانست لهستان را از پیش‌رو بردارد.

در نهمین روز رقابت‌های جام‌جهانی والیبال تیم‌های ملی برزیل و لهستان که در رده های اول و دوم قرار داشتند مقابل هم قرار گرفتند. در این مسابقه تیم ملی برزیل توانست با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 - 19، 23 - 25، 19 - 25، 25 - 16، 11 - 15 از سد لهستان هم عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیلی‌ها تاکنون هیچ شکستی در کارنامه خود ندارند و با پیروزی امروز مقابل لهستان توانستند دومین شکست عقاب‌ها را هم ثبت کنند. به این ترتیب برزیلی‌ها تقریباً قهرمانی خود در این دوره از مسابقات را قطعی کردند، اما کار آنها هنوز تمام نشده و باید در دو مسابقه دیگر هم به میدان بروند.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 13:50 امروز به مصاف ژاپن، میزبان مسابقات خواهد رفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در سومین بازی مرحله گروهی مقابل کویت قرار گرفتند و با پیروزی 4 بر صفر از زمین مسابقه خارج شدند تا با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین مقتدرانه مسابقات راهی یک چهارم نهایی شوند.

ایران در این مرحله  ظهر روز آینده (چهارشنبه) از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در مرحله حذفی مقابل قرقیزستان به میدان خواهد رفت. 

نشست هماهنگی این مسابقه ساعتی پیش برگزار شد و بر اساس تصمیمات اتحخاذ شده تیم ملی ایران در مصاف با قرقیزستان با پیراهن، شورت و جوراب سفید بازی خواهد کرد و حریف ایران در این مسابقه قرمزپوش می‌پوشد.

دیگر خبرها

  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها