Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: تمام امکانات برای حضور حداکثری کارکنان و اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان در مراسم اربعین حسینی فراهم شده است.

حجت الاسلام فرج الله براتی، رئیس دانشگاه آزاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به منظور حضور حداکثری در همایش مذهبی و بزرگ اربعین حسینی و ایجاد وحدت و همدلی و با هدف تنظیم شعائر دینی با انسجام کامل همگام و همدوش مردم در این مراسم حضور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام براتی با اشاره به بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تعمیق فرهنگ عاشورا و تقویت روحیه جهادی، کلیه کارکنان و استادان و دانشجویان را دعوت به حضور حداکثری در این پیاده روی کرد.
رئیس دانشگاه آزاد خوزستان ادامه داد: به منظور انسجام بخشی موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات بخش‌های ستادی دانشگاه، انجام پذیرفته و این عزیزان ضمن رعایت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی برنامه ریزی شده می‌توانند با استفاده از مرخصی به این سفر معنوی عزیمت کنند.
وی یادآور شد: با دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روز‌های ۲۳ و ۲۴ و ۲۸ مهرماه برای کارکنان و استادان شرکت کننده در پیاده روی اربعین مرخصی تشویقی لحاظ می‌شود.
رئیس دانشگاه آزاد خوزستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور خودجوش کارکنان و استادان در موکب‌های این دانشگاه در مرز‌های چزابه و شلمچه و ایستگاه‌های صلواتی در واحد‌های دانشگاهی و شهر‌های مختلف استان به منظور خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی بیان کرد: این حرکت خودجوش و شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی حاوی پیام‌های بسیار زیادی است و باعث از بین بردن تفرقه بین مسلمانان جهان می‌شود.
وی ابراز کرد: تمام امکانات برای حضور حداکثری کارکنان و استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان در مراسم اربعین حسینی فراهم شده است و این عزیزان بدون دغدغه خاطر می‌توانند به این سفر معنوی عزیمت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد خوزستان اربعین 98 پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: سستی و ناهمواری جاده‌های غالباً خاکی و صعب العبور و همچنین تاریکی و دید بسیار کم شبانه، مانع از نقش آفرینی و تلاش جهاد گونه در موقعیت‌های پرخطر سیلابی استان نشد. 


محجوبی افزود: علی رغم وجود تهدید‌های جانبی در بارش‌های رگباری کم نظیر اخیر، شب گذشته عوامل فنی و گروه‌های گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای یزد در بند‌های خاکی و مسیل‌های در معرض آسیب حاضر شدند و با رصد پیوسته خطرات احتمالی، تمهیدات لازم را پیش بینی کردند. 


گفتنی است مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت علاوه بر حضور شبانه در مکان‌های مذکور، امکانات و ماشین آلات در اختیار را برای حضور میدانی و عملیات عمرانی موردنیاز بسیج کردند. رصد لحظه‌ای آمار بارندگی براساس مدل‌های مختلف علمی و دبی ورودی رودخانه‌ها و بند‌ها و ارسال هشدار‌های لازم به مسئولین ذیربط نیز از مهمترین اقدامات این شرکت در حوادث اخیر محسوب می‌شود. 


شایان ذکر است در بارندگی اخیر، دبی اندازه گیری شده در رودخانه تفت به ۹۲ مترمکعب در ثانیه با دوره بازگشت بیش از ۱۰۰ سال رسید. این حجم از رواناب می‌تواند به خوبی گویای تلاش‌های تاثیرگذار عوامل میدانی کلیه دستگاه‌های ذیربط در مدیریت و کنترل خسارات ناشی از آن باشد.

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد در مواجهه با سیل
  • تلاش بی وقفه کارکنان شرکت آب منطقه‌ای یزد جهت مواجهه با سیل
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی