Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه فقط زائران به مرز شلمچه مراجعه کنند گفت: اگر مردم آبادان و خرمشهر با ماموران همکاری کنند و مسیر را برای استفاده زائران باز بگذارند از میدان الله خرمشهر تا پارکینگ بزرگ شلمچه مشکل ترافیکی نخواهیم داشت.

«سرهنگ منصور جمشیدی» امروز ( یکشنبه 21 مهر) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه امسال بیشترین حجم تاریخ ترافیک را در اربعین داریم اظهار کرد: در هیچ جای خاورمیانه و حتی دنیا همچین حجم ترافیکی و همچین پیاده روی را نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان افزود: اگر این حجم ترافیک به جز ایران در کشوری دیگر بود پلیس آن کشور سردرگم می ماند و حتما با مشکل مواجه می شد که خوشبختانه با برنامه ریزی ها، تدابیر، پیش بینی ها و عنایت امام حسین (ع) این حجم ترافیک را تفکیک کردیم.

 

وی تصریح کرد: مسیر تردد خودروهای سواری به سمت پارکینگ بزرگ مرز شلمچه را از میدان مقاومت خرمشهر به این مسیر هدایت و در پارکینگ 60 هکتاری مستقر کردیم.

 

وی با بیان اینکه ظرفیت پارک خودروها در پارکینگ 60 هکتاری شلمچه تقریبا در حال اتمام دانست و گفت: مسیر تردد خودروهای سنگین از جمله اتوبوس های استان های مختلف کشور و سایر کشورها را ساماندهی کردیم و از جاده امام رضا (ع) به سمت میدان یادمان در سه راهی یادمان زائران را پیدا می کنند.

 

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی را از سه راهی یادمان شهدای شلمچه تا نقطه صفر مرزی تفکیک، محصور و جداسازی کردیم که خوشبختانه امسال تفکیک ترافیکی بسیار خوبی در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: در ورودی اتوبوس ها که 90 درصد کل بار ترافیک با حمل و نقل عمومی انجام می شد حتی گاها 10 ثانیه نیز توقف ترافیکی نداشتیم و آن رینگ ترافیکی بسیار زیبایی که طراحی شده جوابگوی این حجم بوده است.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با اشاره به اینکه در همه جای دنیا پیاده روی ها در مسیرها و حجم ترافیکی که با این وسعت و گسترگی است با مشکل مواجه می شوند ابراز کرد: اکنون مسیرهای تردد در جاده امام رضا، سه راهی یادمان و نقطه صفر مرزی با رینگی منظم و مرتب در حال انجام است.

 

وی خطاب به مردم آبادان و خرمشهر تاکید کرد: اگر مردم این مناطق با نیروهای راهنمایی و رانندگی و نیروهای انتظامی همکاری داشته باشند و مسیر را برای استفاده زائران باز بگذارند از میدان الله تا فلکه مقاومت و مسیر پارکینگ بزرگ شلمچه ترافیکی نخواهیم داشت.

 

وی از ترافیک روان و عادی در مسیر مرز چذابه خبر داد و بیان کرد: بیشترین حجم ترافیکی در مرز شلمچه است، روزانه بیش از 120 هزار نفر جمعیت در مرز شلمچه خروجی داریم و در مرز چذابه نیز روزانه بیش از 25 هزار نفر خروجی را داشتیم، همه همکاران ما در آن مرز نیز حضور دارند و روان سازی ترافیک و خدمت رسانی به زائران مدنظرشان است.

 

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد: خوشبختانه لطف امام حسین (ع) شامل حال همه ما شده و امسال کمترین حوادث و تلفات را تا به امروز داشته ایم.

 

وی یاد آور شد: از مردم می خواهیم تا با ماموران نظامی، انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی که خدمت گذاران آنها هستند همکاری و به توصیه ها توجه کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین کانون های مساجد شیراز مسجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه محدودیت ترافیکی زائران اربعین حسینی اربعین حسینی حوادث ترافیکی اربعین طرح ترافیک ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر وضعیت تردد را در راه‌های استان عادی و روان اعلام کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند شاهد تردد روان در راه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد همچنین از نظر جوی نیز هیچ گونه مداخله خاصی در استان شاهد نیستیم.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند