Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از اعزام ۱۰۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به مرز مهران و خسروی جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، فرخ جلالی با بیان این مطلب اظهار کرد: ۸۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی طی دو روز گذشته به مرز مهران اعزام شده بود که امروز (یکشنبه 21 مهر ماه) نیز با دستور شهردار تبریز مبنی بر افزایش ناوگان اعزامی، ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به مرز خسروی اعزام و جمع ناوگان اعزامی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز به 100 دستگاه اتوبوس رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: پنج دستگاه خودروی امدادی، تعمیرگاهی، نظارتی و خدماتی نیز کاروان فوق را همراهی می‌کنند؛ همچنین هر اتوبوس با یک راننده و یک کمک راننده اعزام شده که جمع افراد اعزامی همکاران شرکت واحد تبریز  و حومه نزدیک به ۲۱۰ نفر نیروی راننده، کمک راننده، مدیریتی، نظارتی، خدماتی و تعمیرگاهی است.

جلالی همچنین یادآور شد: خدمات اتوبوس‌های مذکور تا دو یا سه روز بعد از مراسم اربعین ادامه خواهد داشت. این اتوبوس‌ها کار انتقال زائران در دو منطقه مهران و خسروی به خط صفر مرزی با عراق و بالعکس را بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعین ۹۸ اتوبوس تبريز تیم شهرداری تبریز مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: بامداد امروز پنجشنبه و بر اثر سانحه رانندگی در محدوده کمربندی شهر، پاکبانی ۳۳ ساله گرگانی جان خود را از دست داد.

احمدعلی سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: صبح امروز و بر اثر حادثه رانندگی در کمربندی در محدوده شهرک شهریار گرگان، یکی از نیرو‌های پاکبان شهرداری گرگان جان خود را از دست داد

وی گفت: بنا به گزارش واصله راننده خودرو سواری پژو پارس به سبب خواب آلودگی، کنترل خودرو را از دست داده و به بتن جدا کننده بخش کندرو و تندرو برخورد می‌کند.

سالاری افزود: در ادامه خودرو از محدوده فضای سبز عبور کرده و به شدت پاکبان گرگانی را مورد اصابت قرار می‌دهد که به علت شدت جراحت وارده در صحنه تصادف جان باخت.
وی گفت: این پاکبان گرگانی حدود ۱۰ سال سابقه اشتغال در شهرداری داشته و از خانواده ایثارگران بود که در ماه‌های گذشته با تبدیل وضعیت به نیروی رسمی شهرداری تبدیل شده بود.

معاون شهردار گرگان گفت: این پاکبان گرگانی دارای کاور شب‌رنگ مطلوب و مناسب بود که دارای دید مطلوب برای رانندگان بود.

وی ادامه داد: فرایند نظافت و رفت و روب خیابان‌ها و مناطق پر عرض مانند کمربندی صرفاً در روز انجام می‌شود و هیچ پاکبانی در شب در این مناطق فعالیت ندارد.

وی گفت: در دو سال گذشته هم شاهد فوت پاکبانان بوده‌ایم، اما آمار کشته شدگان نیرو‌های خدمات شهری بر اثر سانحه و تصادف رو به کاهش است.

رئیس پلیس راهور استان گلستان هم به خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۶ صبح در محور کمربندی یک دستگاه پژو پارس با پاکبان در حاشیه جاده برخورد که متاسفانه در دم فوت می‌کند.


سرهنگ عباس مهاجر بسطامی افزود: برابر بررسی کارشناسان علت حادثه، عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی بوده است.


وی از رانندگان خواست: در طول شبانه روز بیش از ۸ ساعت رانندگی نکنند، رانندگی زیاد باعث خستگی و خواب آلودگی و از بین رفتن تمرکز شده و چنین حوادث غیر قابل جبرانی را رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت