Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:57:05 GMT

ضرب‌الاجل سفت و سخت اپل برای ساخت مودم ۵G

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۵۷۴

ضرب‌الاجل سفت و سخت اپل برای ساخت مودم ۵G

به گزارش دیجیتال ترندز به نقل از یک منبع آگاه، اپل بیش از اندازه بر ضرب‌الاجل دوساله خود برای ساختن مودم ۵G اصرار و پافشاری دارد آن هم با توجه به این که این نخستین بار است که این شرکت به ساخت مودم دست می‌زند. اپل نخست باید کار طراحی و ساخت قطعات را تمام کند که پس از آن نوبت به فرآیند طولانی تست و دریافت مجوز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مودم نمونه، همچنین باید آزمایشات بهینه‌سازی شبکه، تست‌های تطابق با استانداردهای جهانی و چندین آزمایش دیگر برای کسب تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را نیز پشت سر بگذارد. بنابراین به گفته این منبع، سال ۲۰۲۳ می‌تواند تاریخ دقیق‌تر و واقع گرایانه‌تری برای عرضه مودم ۵G ساخت اپل باشد.  

در زمان حاضر قرار بر این است که کوالکام مودم موردنیاز برای نخستین آیفون ۵G را که سال آینده رونمایی خواهد شد، تامین کند. به گفته کریستیانو آمون مدیر شرکت کوالکام، این قرارداد یک شراکت چند ساله است. آمون نیز معتقد است این که اپل بتواند مودم‌های ۵G خود را بسازد، حالا حالاها زمان می‌برد.

باید منتظر ماند و دید که آیا اپل می‌تواند مودم‌های ۵G خود را تا ضرب‌الاجل تعیین شده عرضه کند یا نه و این که در این صورت چه اتفاقی برای شراکت این شرکت با کوالکام می‌افتد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت وزیران در جلسه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ به پیشنهاد شماره ۱۷۸۴۵۵ مورخ ۲۸ آبان ۱۴۰۲ وزارت کشور، کارگرانی که در ساخت مساجد و حسینیه‌ها، امکان فرهنگی، سینماها و… فعالیت دارند از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

گفتنی است کارگران فعال در ساخت و ساز فضاهای تجاری مشمول این معافیت نمی‌شوند.

جزئیات بیشتر را از اینجا بخوانید.

کد خبر 6087346

دیگر خبرها

  • ساخت موتور شش سیلندر
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • ضرب‌الاجل قالیباف برای دولت/ رئیس مجلس: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند