Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:03:45 GMT

طوفان هاگیبیس ملی‌پوشان را تهدید می‌کند؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۷۹۱

طوفان هاگیبیس ملی‌پوشان را تهدید می‌کند؟ +عکس

در حالی که بزرگ‌ترین طوفان تاریخ ژاپن در حال وقوع است، اما خطری ملی‌پوشان والیبال در شهر هیروشیمای این کشور را تهدید نمی‌کند.

به گزارش مشرق، صبح امروز (یک‌شنبه) ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۸ بزرگ‌ترین طوفان سال‌های اخیر کشور ژاپن با نام "هاگیبیس" به وقوع پیوست و تاکنون خبر 10 تن کشته و زخمی به دلیل شدت این طوفان از طریق رسانه‌های معتبر جهانی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل برگزاری بازی‌های جام‌جهانی والیبال ۲۰۱۹ در این کشور و حضور ملی‌پوشان ایران در این مسابقات، نگرانی‌هایی در هواداران ایرانی برای اطلاع از شرایط فعلی ملی‌پوشان ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد وسوسه‌انگیز چینی‌ به ملی‌پوش ایران

طبق آمار هواشناسی این طوفان سهمگین در حال حرکت به سمت شمال است و تا کنون خرابی‌های زیادی را از خود برجای گذاشته است، با این حال رقابت‌های جام‌جهانی والیبال به میزبانی شهر هیروشیما در حال پیگیری است که در غرب محل وقوع طوفان قرار دارد و با توجه به این موضوع، خطری ملی‌پوشان والیبال ایران را تهدید نمی‌کند.

تیم ملی ایران ساعت ۱۳:۵۰ امروز نیز باید در نهمین بازی خود از این رقابت‌ها به مصاف تیم ملی ژاپن برود.

تصویری از مسیر حرکت طوفان سهمگین "هاگیبیس" در کشور ژاپن

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن والیبال جام جهانی والیبال تیم ملی ایران ملی پوشان طوفان هاگیبیس ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه در عملیات «وعده صادق» ایران به عنوان ابر قدرت نظامی منطقه شناخته شد، ابراز داشت: ایران کاری کرد تا هیمنه اسرائیل در دنیا شکسته شود و لذا این دستاورد بزرگی برای امت‌های مسلمان است.

وی ضمن بیان اینکه با انجام عملیات وعده صادق حاکمیت اطلاعاتی صهیونیست‌ها از بین رفت، افزود: این باعث بر هم زدن معادلات قدرت به نفع ایران و ملت‌های مسلمان دنیا شده است.

خطیب موقت نمازجمعه شاهرود ضمن بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت رژیم منحوس اسرائیل در منطقه بود، ابراز داشت: این معادله اکنون با محوریت و راهبرد جدید به نفع مردم مظلوم فلسطین رقم خورده است.

سعیدی شاهرودی ضمن بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی همینه اسرائیل را در جهان فرو ریخت، تصریح کرد: اجرای این عملیات این رژیم منحوس را از رسیدن به اهداف خودشان برای ادامه حیات باز داشت.

وی ضمن بیان اینکه اسرائیل چهار راهبرد برتری اطلاعاتی، غافلگیری نیروهای حماس، انتقال جنگ به خارج سرزمین‌های اشغالی و عدم غافلگیری در حملات حزب الله را در برنامه خود داشت، بیان کرد: طوفان الاقصی و وعده صادق، اسرائیل را در رسیدن به این راهبردها ناکام گذاشته است.

کد خبر 6095730

دیگر خبرها

  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ (فیلم)
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران