Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@11:51:49 GMT

پرواز پهپادهای صهیونیستی بر فراز ضاحیه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۰۰۲

به گزارش فارس، در ساعت‌های اولیه بامداد امروز (یکشنبه) تعدادی پهپادی صهیونیستی در ارتفاع پایین و بر فرار منطقه «معوض» در ضاحیه بیروت به پرواز درآمدند.

بر اساس گزارش روزنامه لبنانی «النهار»، این موضوع باعث اعلام آماده‌باش در میان اطلاعات ارتش لبنان و تعدادی از اعضای حزب‌الله شد و تعدادی از نیروهای ارتش لبنان در منطقه معوض و در نزدیکی موکب عاشورایی جنبش «امل» مستقر شدند تا برای هر موضوع غافلگیرکننده‌ای آماده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النهار در ادامه اعلام کرد: برخلاف تمام شایعات نقل شده، ارتش هیچ پهپادی ساقط نکرده و این پهپادها به سمت منطقه «الجبل» رفته‌اند و وضعیت در ضاحیه به تدریج به حالت عادی برگشته است.

رژیم صهیونیستی ماه گذشته (شهریورماه) نیز با دو پهپاد هجومی به ضاحیه تجاوز کرد و انفجار یکی از این پهپادها منجر به آسیب رسیدن به ساختمان رسانه‌ای حزب‌الله شد.

«الیاس بوصعب» وزیر دفاع لبنان در آن زمان اعلام کرد، پهپاد اسرائیلی حرکت هواپیماها در فضای فرودگاه بین‌المللی بیروت را با خطر مواجه کرد.

وزیر دفاع لبنان ادامه داد: پهپاد اسرائیلی از نوع نظامی بوده و یک پهپاد عادی نبوده است. تحقیقات نشان می‌دهد اسرائیل برنامه‌ای فرستادن چندین پهپاد به همراه  یک هواپیما داشته است. یکی از پهپادهای فرستاده شده چهار کیلو و نیم مواد منفجره پلاستیکی با خود حمل می‌کرده و دیگری دارای هشت موتور و چهار بال بوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 صهیونیست‌ها تصاویری تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی در شب حمله منتشر کردند. این تصاویر که از کنار دیوار براق یا دیوار ندبه ثبت شده را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • پرواز گسترده جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بر فراز شمال و مرکز غزه