Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به برپایی جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در استان، گفت: واجدین شرایط تا ۲۰ آبان ماه سال جاری فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

 علی آشتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود:  از روز گذشته 20 مهر ماه، کار  ثبت نام  از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه سال ۹۸در جشنواره «امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید» لرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره را تا 20 آبان ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: واجدین شرایط می بایست با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانیhttp://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

وی خاطرنشان کرد: سی‌ و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید  استان لرستان لرستان طی سال جاری  در خرم آباد برگزار می شود.

 

آشتاب تصریح کرد: با توجه به ماده ۱۹۵ قانون کار، جشنواره امتنان از کارگران، گروه کاران و واحدهای نمونه هرساله با هدف اشاعه فرهنگ کار و تلاش، شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع و مبتکر در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و  ۲ سطح ملی و استانی برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: ارائه شیوه‌های نوین در کار، اختراع، ابتکارو یا راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن‌آوری، خدمات تولید محصول جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید، صرفه‌جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه‌جویی در نهادهای تولید نسبت به سال های گذشته معیارهای انتخاب سی‌ و یکمین جشنواره امتنان است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ کانون های مساجد شیراز مسجد مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید مهلت ثبت نام کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور یک اقدام مهم و ضرورت اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با دادستان کل کشور اظهار کرد: شناسایی نخبگان و جوانان متعهد یک الگوی کامل‌مدیریتی بود که در ابتدای انقلاب توسط شهید بهشتی انجام می‌شد.

وی قوه قضائیه را اصل، پایه و ریشه در رابطه با اعتدال و اعتلای جامعه ذکر کرد و افزود: اگر دستگاه قضا در کشور خوب عمل کند یک جامعه هدفمند، قانون‌مدار و به هنجار شکل خواهد گرفت.

امام جمعه یزد بیان کرد: آموزش حقوق عمومی و موازین شهروندی توسط دستگاه قضائی به آحاد جامعه را ضروری دانست و گفت: آموزش سبک زندگی، بایدها و نبایدهای حقوقی و موازین حقوق شهروندی به آحاد جامعه، از چالش‌های دستگاه قضائی کاسته و بر آرامش اجتماعی می‌افزاید.

ناصری انحصار به پشت میز نشینی یک مقام قضائی و رسیدگی صِرف به پرونده را به نقد گرفت و گفت: امروز باید یک مقام قضائی در بطن جامعه و در بین مردم باشد و اگر بی قانونی و انحرافی را دید، منشأ و علل شکل‌گیری مشکلات را دریابد و وارد عمل شود.

کد خبر 747704

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید ۱۵۰۰ قلم کالای دانش بنیان در مازندران
  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است