Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:26:05 GMT

حال و هوای پیاده روی اربعین به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۲۶۲

حال و هوای پیاده روی اربعین به روایت تصویر

همزمان با آغاز شدن پیاده‌روی اربعین، عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با پای پیاده راهی کربلا شده‌اند تا خود را به حرم امام حسین (ع) برسانند. در این میان، مردم عراق با برپایی موکب‌هایی به پذیرایی از این زوار پیاده می‌پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با نزدیکی به اربعین حسینی، دوست داران اهل‌بیت رخت سفر بر تن کرده، ذکر «لبیک یا حسین» بر لب عاشقانه قدم  بر مدار مسیری می‌گذارند که سراسرش روایتگر عشق، ایستادگی و وحدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها حال و هوای دلمان، کربلایی است، سال‌ها گذشت اما علم‌ها هنوز هم ایستاده‌اند، اشک‌ها هنوز هم خاک کربلا را سیراب می‌کند و حسین(ع) واژه‌ای است که دلت را پای پیاده تا کربلا می‌کشاند، واژه‌ای که با عشق، ایثار، آزادگی و ایمان پیوندیافته است.

و تو می‌روی بی‌آنکه راه خسته‌ات کند، بی‌آنکه عطش ناامیدت کند، این دست‌ها که به آسمان می‌رسد، بین‌الحرمین تلالویی جاودان می‌شود که دلت را به پرواز وامی‌دارد و تو عاشقانه‌های سفرت را مرور می‌کنی و آنجا دل می‌سپاری برای همیشه و دانه‌دانه اشک‌هایت را به نسیم می‌سپاری تا واسطه‌شان کنی برای دیداری دیگر.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • روایت امیرعبداللهیان از حال و هوای سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • برگزاری همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه