Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر روحی ملکی، مدیر حج زیارت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: تا به امروز بیش از 105 هزار نفر از آذربایجان‌شرقی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سایت سازمان حج و زیارت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این رقم بیش از برنامه‌ریزی صورت گرفته است، افزود: براساس برنامه‌ریز‌ی‌ها، پیش‌بینی شده بود از آذربایجان‌شرقی 100 هزار نفر برای حضور در این مراسم شرکت کنند که تا این لحظه شور حسینی مردم آذربایجان‌شرقی بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحی ملکی با اشاره به استقبال هموطنان برای حضور در مراسم اربعین امسال یادآور شد: حتی مسوولان کشور عراق نیز اذعان کرده‌اند که آمادگی و پیش‌بینی برای حضور این خیل عظیم از زائران اربعین را نداشته‌اند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی، از هموطنان خواست تا برنامه‌ریزی برای برگشت را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و حتی چند روز قبل از اربعین برای بازگشت اقدام کنند تا شاهد ازدحام زائرین در مرز و به تبع آن پیش آمدن مشکلات بعدی از جمله عدم دستیابی به وسایل نقلیه نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی حج و زیارت آذربایجان شرقی پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم

سید عبدالصمد موسوی در نشستی با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های روز معلم پرداخت و از برگزاری جشن تکریم از مقام معلم در روز معلم خبر داد و گفت: این برنامه در تالار معلم شیراز و با حضور ۶۰۰ نفر از معلمان، مربیان و مدیران مدارس به همراه خانواده‌های آنها برگزار خواهد شد.

او افزود: از خانواده همکاران فرهنگی دعوت کرده‌ایم تا در روز معلم با حضور در بهشت فرهنگی شهدا، بر سر آرامگاه چهارده معلم شهید ناحیه ۳ شیراز حاضر شوند.

موسوی همچنین از برگزاری محفل تجلیل از مدیران مدارس به عنوان رهبران آموزشی، تکریم از همکاران فرهنگی هر مدرسه توسط مدیران، حضور همکاران اداری در قالب دوازده تیم در مدارس و اهدای لوح تقدیر و اهدای گل به همکاران فرهنگی، برگزاری جشن منتخبین سرود مدارس در قالب ۲۰ گروه سرود از ۲۰ مدرسه، برگزاری جشن تجلیل از ۱۳ معلم مولف که از آثارشان رونمایی خواهد شد، در روز معلم خبر داد.

حضور در نماز جمعه در روز ۱۴ اردیبهشت و برپایی میز خدمت و دیدار نزدیک با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی برای فرهنگیان یادواره استاد شهید مرتضی مطهری، تجلیل از کارشناسان اداره، نورافشانی آسمان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ در شب دوازدهم و توزیع و نشر آثار شهید مطهری در فضای مجازی، از دیگر برنامه‌هایی است که رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به‌عنوان ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز معلم به آنها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد