Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-مریم علیزاده؛ روز جاری طی مراسمی دو  قرارداد پروژه لرزه نگاری پانید و باشت امروز یکشنبه،‌ میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و دو پیمانکارایرانی به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید.

مدت زمان انجام پروژه لرزه‌نگاری پانیذ ۳۳ ماه خواهد بود و این پروژه در منطقه‌ای به وسعت ۲ هزار کیلومتر مربع و در پهنه شهرستان‌های شادگان، آبادان، ماهشهر و دارخوین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد پروژه لرزه‌نگاری دو بعدی باشت نیز در منطقه ای به وسعت ۵ هزارکیلومتر و با بودجه ای حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال در پهنه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان به مدت ۲۸ ماه میان مدیریت اکتشاف و شرکت عملیات اکتشاف نفت امضا شد.

در این مراسم صالح هندی مدیرعامل اکتشاف با بیان اینکه صنعت نفت در نظر دارد در سال رونق تولید، عقد قرارداد با پیمانکاران داخل را در اولویت قرار دهد گفت: با وجود تمام مشکلات صنعت نفت در زمان تحریم امضای این قراردادها نشان می‌دهد که صنعت نفت پرتلاش و پرامید کار خود را پیش می‌برد  که البته در این میان اتکا به توان داخل یکی از مهم‌ترین فاکتورها پیشرفت است.

هندی همچنین از تجهیز کارگاه‌ها و آغاز عملیات اجرایی مربوط به طرح های باشت و پانیذ از اوایل آذرماه امسال خبر داد و گفت:  تاکید مدیریت اکتشاف همچنان بر اکتشافات مرزی و مشترک است و از زمستان ۱۳۹۷ تاکنون هر فصل یک کشف داشتیم به عنوان مثال کشف میدان مینو در جزیره مینو در جوار شهر آبادان یکی از این میدان ها بوده است. بهار امسال نیز یک میدان گازی با پتانسیل خوب کشف کردیم که امروز، همزمان با مراسم امضای قرارداد، جزییات آن اعلام شد.

وی با بیان اینکه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران امسال قراردادهای مفصلی در بخش ژئوفیزیک و مغناطیس سنجی امضا می کند، گفت: از میان پروژه های برنامه ریزی شده برای اجرا، قرارداد پروژه لرزه نگاری پانیذ به عنوان بزرگترین پروژه لرزه‌نگاری آبی – خاکی به ارزش قراردادی ۳ هزار میلیارد ریال با شرکت توسعه نفت و انرژی نگین آفاق کیش (تنکو) به امضا رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت نفت قیمت نفت نفت شرکت ملی نفت قراردادنفتی میادین نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ وزیر بهداست درمان و آموزش پزشکی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره کمبود دارو برای بیماران تالاسمی با تأکید بر اینکه بنای ما و اولویتمان این است که با تقویت شرکت‌های دانش بنیان، داروی مورد نیاز و کمبودها را تامین کنیم، گفت: در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم، ولی تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص دهد.

خدمات پزشکی به کودکان تا ۷ سال رایگان شد

دکتر عین اللهی همچنین با اشاره به اینکه حوادث و بیماری‌ها در هفت سال نخست زندگی می‌تواند در بقیه عمر باقی بماند و سلامت فرد را مختل می‌کند، گفت: بر این اساس به پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیئت دولت این طرح به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان تا زیر ۷ سال در مراکز دولتی داده شود تا از این طریق سلامت آن ها ایمن شود. این موضوع به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداست در خصوص ابهام‌ها و ادعاهایی که در خصوص عوارض واکسن آسترازنکا در میان مردم مطرح می‌شود از دادن پاسخ صریح و مشخص خودداری کرد و صرفا گفت: کمیته علمی داریم که متشکل از ۶۰ نفر از بهترین دانشمندان کشور است. بیشترین واکسن مصرفی ما سینوفارم بود که از چین وارد شده بود. سینوفارم کم عارضه ترین واکسن بود و در کشور حدود ۱۵۵ میلیون دوز از این واکسن استفاده شد. کمیته واکسن ما عوارض را رصد می کند و ما حداقل عوارض را در کشور داشتیم. اگر واکسن مصرف نمی شد، ضایعاتی زیادی داشتیم، اما موفق شدیم کرونا را کنترل کنیم.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • عین‌اللهی: با اولویت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کمبود دارو را جبران می‌کنیم
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی