Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@11:58:58 GMT

سیل در گیلان؛ یک نفر مفقود شده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۶۲۹

سیل در گیلان؛ یک نفر مفقود شده است

 مهدی ولی‌پور؛ مدیرعامل هلال‌احمر گیلان با اشاره به بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان‌های این استان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته در گیلان، نیروهای هلال‌احمر در حالت آماده‌باش قرار گرفته و مناطق متاثر از این بارندگی را امدادرسانی کرده‌اند.

وی افزود: در برخی از روستاها در شهرستان‌های تالش، رودسر، صومعه‌سرا، املش و لنگرود سطح آب بالا آمده و منازل دچار آبگرفتگی شدند که تخلیه آب از منازل شهرستان‌های تالش و رودسر انجام شده و در صومعه‌سرا هم در حال امدادرسانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولیپور با اعلام مفقودی یک موتورسوار در گوراب زرمیخ صومعه‌سرا گفت: همچنین ساعت ۴ صبح امروز دو موتورسوار در حال عبور از روی پل در گوراب زرمیخ شهرستان صومعه‌سرا بودند که به داخل رودخانه می‌افتند، یکی از آنها نجات داده شده و یکی دیگر هم همچنان مفقود است.

به گفته او؛ سطح آب رودخانه شلمان رود نیز بالا آمده و احتمال طغیان دارد: نیروهای هلال‌احمر برای امدادرسانی در حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

منبع: اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیل در گیلان هلال احمرگیلان صومعه سرا امدادرسانی بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب