Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرمانده انتظامی استان زنجان، از افزایش ۲۵ درصدی کشفیات موادمخدر در نیمه اول امسال در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 سردار رحیم جهانبخش در مراسم امحای ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدر غیردارویی و قرص‌های روان‌گردان کشف و ضبط شده در زنجان طی شش ماه اول امسال،ضمن اشاره به افزایش ۲۵ درصد کشفیات موادمخدر در استان زنجان اظهار داشت: در این مدت شاهد کشف نزدیک به یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این منطقه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه زنجان را باید جزو استان‌هایی دانست که از حیث آلودگی به موادمخدر سنتی و صنعتی در میان استان‌هایی است که در رتبه‌های پایین‌تری قرار دارد، افزود: یکی از رویکردهای اصلی نیروی انتظامی در زمینه موادمخدر، بحث پیشگیری است و همچنین در زمینه مقابله با قاچاق موادمخدر نیز این نیرو با جدیت وارد عمل می‌شود. آمار در خصوص کشفیات موادمخدر حاکی از آن است که در نیمه اول امسال نزدیک به یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جهانبخش در ادامه با یادآوری اینکه در نیمه اول امسال علاوه بر کشفیات صورت گرفته، نسبت به پاکسازی نقاط آلوده استان به موادمخدر در قالب ۱۶۰۰ طرح اقدام شده است که در این راستا نیز ۲۰۰۰ نفر دستگیر شده‌اند، اظهار کرد: از ۱۳۰ کیلوگرم انواع موادمخدری که امروز شاهد امحای آن در انظار عمومی هستیم، ۴۸ کیلوگرم حشیش و نزدیک به ۲۵ کیلوگرم نیز هروئین بوده است. در نیمه اول امسال و با اجرای طرح‌های مختلف، ۱۰۰۰ معتاد در استان دستگیر شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان فرمانده انتظامی موادمخدر افزایش 25 درصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند.

طرفداری | مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور 
پویا ناصر پور _ علی نوربخش 

۶۷ کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی
حجت رضایی _ آرمین محب ثابت 

۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی 
محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی 

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی 
بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار 

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده
امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه