Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دور تیم‌های فولاد هرمزگان الف و گلستان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که تیم فولاد هرمزگان با امتیاز ۴۶ بر ۲۴ بر تیم گلستان غلبه کرد و تیم ستارگان فارس با امتیاز ۵۶ بر ۲۴ توانست تیم پودینه طبس را شکست دهد و تیم فولاد یزد با نتیجه ۴۰ بر ۲۳ تیم لوله سازی اهواز را پشت سر گذاشت.

دور دوم این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ امروز و با دیدار ۲ تیم فولاد هرمزگان ب و پودینه طبس آغاز می شود و در ادامه آن، تیم فولاد هرمزگان الف به مصاف فولاد یزد می رود و از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه تیم لوله سازی اهواز و تیم گلستان با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور سوم این رقابت‌ها نیز ساعت ۱۹ با ۲ دیدار تیم فولاد هرمزگان ب با تیم ستارگان فارس و تیم فولاد هرمزگان الف با تیم لوله سازی اهواز آغاز می‌شود و در ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه آخرین دیدار این مرحله با بازی تیم‌های فولاد یزد و گلستان پایان می یابد.

اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور با حضور هشت تیم از استان‌های مختلف در ۲ گروه در زمین ساحلی غدیر بندرعباس در حال برگزاری است و تا ۲۲ مهر می‌یابد.

۳۲۱۹/۲۰۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کبدی ورزش کارگری یزد هرمزگان گلستان خوزستان طبس وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اهواز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور