Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: اولین نشست اعضا ستاد بزرگداشت مقام معلم در دفتر این مدیریت برگزار شد.

او افزود: برگزاری مراسمی مطلوب و در خور شان و منزلت معلمان از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است که بر همین اساس با تشکیل سریع ستاد بزرگداشت در صدد هستیم برنامه ریزی شایسته و منظمی را در این خصوص داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی پور بیان داشت: بزودی بخشنامه تکریم مقام معلم به مدارس شهرستان ارسال خواهد شد و لازم است تا مدیران با اطلاع رسانی دقیق و مناسب به همکاران، فرم‌های مربوطه را جهت تکمیل در اختیار آنان قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: طرح نکوداشت مقام معلم در شورای آموزش و پرورش جهت جلب مشارکت‌های میان بخشی بیان خواهد شد که انتظار داریم همه ادارات و دستگاه‌ها در جهت ارج نهادم به جایگاه ارزنده معلمان همراهی شایسته‌ای را داشته باشند.

شناسایی معلمان تلاشگر در بهبهان

این مقام مسئول گفت: معلمان تلاشگر و توانمند در این طرح شناسایی می‌شوند و انتخاب و معرفی معلمان دارای برجستگی‌های تخصصی و عمومی شغلی می‌تواند ضمن ایجاد انگیزه، موجبات جلب اعتماد و ایجاد همدلی و همراهی بیشتر فرهنگیان را فراهم کند.

او ادامه داد: کلیه فرهنگیان رسمی، پیمانی، آزمایشی و حق التدریس شاغل در واحد‌های آموزشی می‌توانند با تکمیل نمون برگ‌های شاخص و ارائه مستندات در طرح بزرگداشت مقام معلم شرکت کنند.

عبدی پور در پایان اظهار داشت: همت، تلاش و زحمات دلسوزانه فرهنگیان شهرستان برای تربیت و آموزش مطلوب و اثربخش دانش آموزان بی نظیر بوده و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است

ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش، مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

علی اسماعیلی امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه) در برنامه معلم ماندگار که در مدرسه شریعتی زنجان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم و تکریم مقام معلم، اظهار کرد: فرهنگ، اخلاق، تدین و همه خوبی‌ها را مدیون معلمان هستیم.


وی تصریح کرد: اگر به خصوصیات شهید مرتضی مطهری مانند روحیه معنوی، رابطه معنوی با شاگردان، عشق به شاگرد، تشویق و زمینه فراهم کردن خوانده و پی برده باشیم در وجود همه نیز معلمان زنجانی قابل مشاهده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمی عشق خالصانه‌ای برای ارتقاء جامعه و جوانان و نوجوانان است، عنوان کرد: جان‌فشانی جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و مجاهدان علم و پژوهش مدیون انتشار علم و معرفتی است که خداوند در وجود معلمان قرار داده است.

اسماعیلی با بیان اینکه امروز می‌توان به میراث عظیم معنوی و مادی و فرهنگ شفاهی استان امیدوار بود، خاطرنشان کرد: موزه آموزش پرورش استان زنجان از سال گذشته در مدرسه شریعتی زنجان افتتاح شده و در معرض بازدید قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته معلم در اسکو
  • تجلیل از معلمان نمونه آموزش و پرورش در تبریز
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • معلم انسانی‌ترین و گرمترین عنصر نظام آموزشی است
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد