Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@04:40:57 GMT

رقابت شطرنج بازان بین المللی در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۶۶۲۶

رقابت شطرنج بازان بین المللی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، داوود فاتحی افزود : دور اول این مسابقات با حضور ۵۷ بازیکن از جمله "استاد بزرگ شاهین لرپری زنگنه" و ۴۳ بازیکن دارای درجه بین المللی در قالب ۱۰ تیم از شهرهای شهرکرد، اصفهان، خمینی شهر، فلاورجان، نجف آباد، شهرضا و فولادشهر در محل خانه شطرنج اندیشه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته وی :قضاوت این مسابقات را داور بین المللی رامین کمال(سرداور) و داوران استان نجمه السادات حسینیان و علی فتاحیان برعهده داشتند.

گفتنی است ،  تاکنون در تاریخ شطرنج استان مسابقه ای با چنین سطحی از نظر تعداد حضور بازیکنان قدرتمند، بی سابقه بوده است.
این مسابقات پر هیجان طی 2 هفته آینده (26 مهرماه و 2 آبان ماه ) ادامه خواهد داشت.

۴۶

کد خبر 1310227

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوریه ترکیه اربعین کردهای سوریه عربستان پیاده روی اربعین تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • شاهکار اسکواش‌ بازان ایران در قطر
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور