Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای ۴ طرح بزرگ اقتصادی استان همدان اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) در ۴ طرح بزرگ اقتصادی استان همدان به ارزش یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی شده بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ این ۴ طرح اقتصادی در استان همدان به بهره‌برداری برسد، گفت: فرمانداری‌های همدان، ملایر و نهاوند باید هماهنگی‌های لازم را برای آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهرخی یا اشاره به اینکه زمین مدنظر پروژه ها نیز باید بعد از تایید محیط زیست، منابع طبیعی و امور آب در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده شود، گفت: اقدامات و خدماتی باید صورت گیرد که ماندگار باشد و آثار مثبت آن در استان همدان باقی بماند.

استاندار همدان تاکید کرد: این ۴ طرح بزرگ اقتصادی استان همدان با سرمایه‌گذاری شستا از طرح‌های ماندگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: پروژه تولید منیزیم نهاوند، تولید سیلیکون متال ملایر، تاسیس گاوداری شیری ۶۰۰۰ راسی در ملایر و اجرای شبکه تلفن همدان‌تل(اتصال به شبکه‌های تلفن همراه) ۴ طرح بزرگ استان همدان هستند که قراراست تا بهمن ماه ۱۳۹۹ افتتاح شوند.

کد خبر 4745407

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان سرمایه گذاری خارجی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد استانداری سمنان رادیو اربعین نیروی انتظامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از در دست اجرا بودن ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ارسلان مالکی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال 1403 با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از 120 هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مالکی افزود: از این میزان 33 پروژه مشتمل بر 5 هزار و 225 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر 12000 میلیارد تومان در حال ساخت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه 11 پروژه با ظرفیت 1800 واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود 8000 میلیارد تومان است.

وی اعلام کرد: 35 پروژه سرمایه‌گذاری در 18 استان به ارزش حدود 100 هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است