Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا نشان می‎دهد که حمایت از تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور این کشور همچنان در حال افزایش است. تاریخ انتشار: 15:17 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۳۲۹

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ نشریه نیویورک تایمز در گزارشی به موضوع تحقیقات درباره استیضاح رئیس جمهور آمریکا پرداخته و می‌نویسد: تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ موجب ایجاد دو دستگی در میان مردم آمریکا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه آمریکایی می‎افزاید: حمایت از تحقیقات درباره استیضاح ترامپ حتی در مناطقی که وی در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا در آنها برنده بوده و همینطور در میان گروه‌های مستقل سیاسی همچنان در حال افزایش است.

گزارش نیویورک تایمز می‎گوید: حمایت فزاینده‌ای از تحقیقات برای استیضاح ترامپ وجود دارد که در نهایت می‌تواند به اخراج وی منتهی شود.

نظرسنجی انجام شده از سوی وبسایت «فایو ثرتی ایت» در روز ۱۱ اکتبر نشان می‌دهد که ۴۹.۳ درصد از شرکت کنندگان، از این تحقیقات حمایت می‌کنند.

نظرسنجی دیگری از سوی واشنگتن پست انجام شده که ۵۸ درصد از شرکت کنندگان در آن می‌گویند اقدام مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر آغاز تحقیقات درباره استیضاح ترامپ تصمیم درستی بوده است.

شبکه آمریکایی فاکس نیوز با انجام یک نظرسنجی، گزارش داده که ۵۱ درصد از مردم آمریکا موافق استیضاح ترامپ هستند.

شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا مصاحبه‌ای با «لارنس ترایب»، استاد قانون اساسی، در این باره انجام داده که وی می‌گوید: امتناع ترامپ از همکاری با مجلس نمایندگان آمریکا در تحقیقات برای استیضاح و همچنین تصمیم اخیر او در قبال سوریه از نوع اقداماتی هستند که به عقیده مردم آمریکا می‌توانند او را به سمت استیضاح شدن و پیامد‌های آن سوق دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترامپ استیضاح استیضاح ترامپ آمریکا رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، بنا به اخبار رسیده از صحن شورا، جلسه امروز با موضوع پاسخ‌گویی "حسین مهدی‌زاده" شهردار ارومیه به ۹ سوال ۸ تن از اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه بعد از پاسخ شهردار به سوالات اعضای شورا و بعد از رای گیری اعضای شورای شهر نسبت به پاسخ‌های شهردار قانع نشدند و استیضاح شهردار ارومیه با ۶ رأی مثبت اعضا تأیید شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر، ریاست شورا حداکثر تا ۱۰ روز موظف به تعیین وقت جلسه استیضاح و رأی‌گیری در این خصوص خواهد بود.

گفتنی است، چنانچه در آن جلسه ۸ نفر از اعضا شورای شهر به برکناری شهردار رأی بدهند وی برکنار و سرپرست جدید از بین پرسنل شهرداری ارومیه انتخاب خواهد شد و اگر آرا برکناری به حد نصاب لازم نرسید حسین مهدی‌زاده کماکان شهردار باقی خواهدماند.

در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی از عملکرد شهردار ارومیه مطرح شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898406

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه