Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@14:20:41 GMT

«جوکر» باز هم صدر باکس‌ آفیس آمریکا را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۰۳۳

«جوکر» باز هم صدر باکس‌ آفیس آمریکا را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «جوکر» ساخته تاد فیلیپس یک بار دیگر باکس آفیس آمریکا را به تسخیر خود در آورد و تخمین زده می‌شود که تا پایان امروز فروش کل آخر هفته آن معادل با ۶۰ میلیون دلار و بسیار فراتر از انتظارهای اولیه باشد.

این فیلم استودیو برادران وارنر با نقش‌آفرینی خواکین فینیکس فقط در روز جمعه ۱۷ میلیون دلار فروخت و به این ترتیب فروش کل داخلی خود را به ۱۵۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ میلیون دلار رساند.

به این ترتیب «جوکر» به سادگی در صدر باقی ماند البته فیلم «خانواده آدامز» ساخته ام‌جی‌ام هم با فروش قوی ۳۲ میلیون دلاری و عملکردی فراتر از انتظارها در رتبه دوم قرار گرفته است. این فیلم جمعه ۹.۷ میلیون دلار فروخت.

در فیلم انیمیشن «خانواده آدامز» صداپیشگان پرستاره‌ای از جمله اسکار آیزک و شارلیز ترون کنار کلویی گریس مورتز، فین ولف‌هارد و نیک کرول نقش‌آفرینی می‌کنند.

اما بزرگ‌ترین پروژه ناامیدکننده هفته فیلم گران قیمت «مرد ماه جوزا» ساخته انگ لی با نقش‌آفرینی ویل اسمیت بود که در آن نقش قاتلی درجه یک را بازی می‌کند که با نسخه‌ای جوان‌تر از خودش مواجه می‌شود. لی برای ساختن این فیلم اکشن از تکنولوژی فیلمبرداری جدید استفاده کرده که باعث شده هزینه ساخت این فیلم حدود ۱۴۰ میلیون دلار باشد.

این فیلم که به شدت از جلوه‌های بصری استفاده می‌کند در روز جمعه توانست ۷.۵ میلیون دلار بفروشد و انتظار می‌رود که روی هم رفته تا پایان امروز حدود ۲۰ میلیون دلار بفروشد. این در حالی است که انتظار فروش حداقل ۳۰ میلیون دلاری را برای نخستین آخر هفته اکران خود داشت. حالا سوال اینجاست که آیا باکس آفیس خارجی می‌تواند این فیلم را نجات بدهد یا خیر.

فیلم «جکسی» که جدیدترین اکران سینمایی سی‌بی‌اس فیلمز است همین آخر هفته از طریق لاینزگیت اکران ملی می‌شود. انتظار می‌رود فروش اولیه این فیلم در حد ۳ میلیون دلار باشد.

کد خبر 4745304

منبع: مهر

کلیدواژه: باکس آفیس جوکر ویل اسمیت تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر سازمان سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین 98 سینمای مستند شبکه سه سیما فیلم کوتاه عکاسی تئاتر شهر اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مسعود خانی مجری طرح‌های بهینه سازی شرکت توانیر افزود: اگر مشارکت هر چه بیشتر در فروش انرژی در بازار بورس که می‌تواند به دریافت نقدی بلافاصله صورتحساب منجر شود را با بازاری که در آن شرایط فروش نقدی وجود ندارد، مقایسه کنیم قطعاً شرایط بهتر و مناسب‌تری است هرچند که این موضوع نیز قابل درک است که نمی‌توان از شرکت توزیع انتظار داشت وقتی امکان خرید در بازار عمده فروشی با نرخ مشخصی را دارد، در بازار بورس نقدی به قیمت بالاتری از قیمت بازار، برق را خریداری کند و این انتظار نمی‌تواند انتظار به جایی باشد.

وی با اشاره به درخواست نیروگاه‌ها برای افزایش قیمت‌های بازار تاکید کرد: این موضوع در اختیار توانیر نیست، بلکه باید از طریق هیأت تنظیم بازار برق پیگیری شود و مصوبات آن نیز به تأیید وزیر محترم نیرو برسد.

به گفته وی، این موضوع که فروش نیروگاه‌ها در بورس به قیمت کمتر از بازار منجر به کاهش سود حسابداری شرکت در صورت‌های مالی می‌شود و این مشکل به ویژه برای شرکت‌هایی که بورسی هستند حادث می‌شود که باید به مجمع و سهامداران خود درباره کاهش سودشان توضیحات ارائه کنند، موضوعی است که شاید درست به نظر برسد، اما می‌توان از این زاویه به موضوع نگاه کرد که شرکت‌ها با دریافت نقدینگی زودتر نسبت به حالت فروش در بازار، می‌توانند در کسب‌وکارهای موازی مشارکت کنند و با منابع حاصل از منافع ناشی از این کسب و کارها کاهش سود را به راحتی جبران کنند. در این صورت شرکت از این بابت هم نباید دغدغه‌ای داشته باشد، هر چند که به‌کارگیری منابع نقدی در کسب و کارهای دیگری نیازمند تغییر رویکرد در مدیریت نیروگاههای بورسی است.

کد خبر 6097401 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ |برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی