Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:15:04 GMT

آغاز بکار اولین جشنواره ملی دیوارنگاری در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۲۳۰

آغاز بکار اولین جشنواره ملی دیوارنگاری در یاسوج

با حضور شهردار یاسوج و هنرمندان برجسته کشوری اولین جشنواره ملی دیوار نگاری در استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهرداری یاسوج شروع به کار کرد.

به گزارش ایسنا، "فرشاد صادقی"، دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی دیوار نگاری یاسوج، گفت: بدنبال فراخوان شهرداری یاسوج در خصوص جشنواره دیوار نگاری، ۳۷۹ اثر از ۸۸ هنرمند به دبیرخانه اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از ۱۳ استان کشور آثار خود را ارسال کردند که پس از بررسی آثار، ۲۹ اثر با رای هیات انتخاب به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند، اظهارکرد: آثار برگزیده از روز شنبه بیستم تا پنجشنبه ۲۵ مهرماه توسط صاحبان آثار اجرا خواهد شد.

صادقی با بیان اینکه پس از دوماه کار مداوم و با برگزاری قریب به ۴۰ جلسه تخصصی، اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج آغاز بکار کرد، تصریح کرد: جشنواره ملی دیوار نگاری برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد به ابتکار شهرداری یاسوج برگزار شد که این حرکت هنری، خلاً بزرگی در سیمای شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دبیر اجرایی اولین جشنواره ملی دیوار نگاری یاسوج بیان کرد: در این جشنواره ۸۸ هنرمند از ۱۳ استان کشور ۳۷۹ اثر ارائه کردند که ۲۹ طرح پذیرفته شد و با حضور دو پیشکسوت این عرصه ۳۱ اثر بر روی دیوارهای شهر اجرا خواهد شد و حدود ۲ هزار متر مربع از دیوارهای شهر نقاشی خواهد شد.

همچنین نستهن مقدم، شهرداری یاسوج در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایسنا گفت: این جشنواره ملی اولین بار است که در این مقیاس و با این کیفیت در جنوب کشور اجرا می شود و خوشبختانه هنرمندان شرکت کننده که از نامداران این رشته در کشور هستند نیز رضایت خود را اعلام داشته اند.

وی اظهارکرد: امیدواریم این اقدام همچون اقداماتی قبلی که در این دوره کار در راستای توجه به سیما و منظر شهری انجام شده است در راستای تغییر و تحول در وضعیت سیمای شهر و روحیه شهروندان مثمر ثمر واقع شود.

مقدم با بیان اینکه شهرداری یاسوج برای صیانت این آثار از هیچ‌کوششی دریغ نخواهد کرد، تصریح کرد: ان شاء الله شهروندان گرامی نیز در حفظ و صیانت از این طرح ها نهایت همکاری را داشته باشند چرا که همواره بر این باوریم "شهر خوب را شهروند خوب می سازد".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی یاسوج شهرداري دیوارنگاری كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد

مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های ‌علمیه، در راستای مأموریت اصلی خود در فراهم‌سازی گفتمانی فعال در شبهه‌پژوهی و پاسخگویی به‌روز، دقیق و مؤثر و همچنین ایجاد زمینه مناسب هم‌افزایی تجارب و اطلاعات علمی، ایده پردازی، اثربخشی و فرهنگ گستری رصد و پاسخ به شبهات دینی، سومین جشنواره پاسخ برتر را با هدف تکریم و تقدیر از فعالان و پیشگامان در عرصه پاسخگویی به شبهات دینی و حمایت حمایت مالی و معنوی از آثار برتر برگزار می‌کند.

موضوع جشنواره:

تقدیر از فعالان و مراکز پاسخگو به شبهات دینی و حکمرانی اسلامی به همراه با اعطای جوایز به آثار برتر و حمایت از برگزیدگان است.

قالب‌های جشنواره:

پژوهشی: کتاب، مقاله، پایان‌نامه، ادبی: شعر، داستان، داستانک، ناداستان، رمان، چندرسانه‌ای: فیلم، فیلم کوتاه، مستند، کلیپ، پادکست، موشن، پویانمایی، تجسمی: عکس، عکس نوشته، اینفوگرافی، کاریکاتور، نقاشی، بین‌الملل و بخش‌ویژه: رویکرد تهاجمی در مواجهه با شبهات می باشد.

معیارهای انتخاب اثر در این جشنواره:

پاسخگویی تخصصی و تحلیل محتوا، استفاده از شیوه‌های نوین پاسخگویی و ارائه الگوهای صحیح پاسخگویی به شبهات

شرایط آثار:

آثار پژوهشی نگاشته و چاپ شده در سال ۱۴۰۱، عدم ارسال آثار ارسالی در جشنواره‌های قبلی.

علاقه مندان می‌نوانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی https://jpb.pasokh.org/ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۰۷۶۷۰۸۹۱ تماس بگیرند.

گفتنی است، اختتامیه سومین جشنواره «پاسخ برتر» پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز دیوار کشی در مرز افغانستان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است