Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@17:10:43 GMT

سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) به مواکب عراقی اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۳۵۶

سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) به مواکب عراقی اعزام شدند

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ آیین بدرقه سفیران کریمه اهل‌ بیت(ع) ظهر امروز، 21 مهرماه با حضور جمعی از مسئولان موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برگزار شد.
سفیران کریمه به‌ نمایندگی از خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به‌مدت سه روز در قالب سه گروه مختلف در میان مواکب عراقی مسیرهای نجف به کربلا و کاظمین به کربلا حضور می‌یابند و با اهدای تبرکات آستان مقدس بانوی کرامت از زحمات آن‌ها در راستای میزبانی از زائران اربعین حسینی تجلیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه اعزام سفیران کریمه به مواکب عراقی در سال‌های گذشته نیز در موکب آستان مقدس بانوی کرامت دنبال شده و بازخوردهای مثبت بسیاری را به‌دنبال داشته است.
یادآور می‌شود، گروه‌های سفیران کریمه را خادمان حرم مطهر، روحانیون و مبلغان دینی و افراد رسانه‌ای برای انعکاس این برنامه فرهنگی تشکیل می‌دهند.
جلال بیطرفان انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سفیران کریمه اهل بیت مواکب عراقی نجف به کربلا کاظمین به کربلا زائران اربعین ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدسبحان حسنی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اربعین ایلام با موضوع تعیین تکلیف جانمایی مواکب در مرز مهران عنوان کرد: مقررات و جانمایی های اولیه اربعین در مرز مهران با توجه به قرار گرفتن اربعین در ماه‌های سرد سال صورت گرفته است.

وی افزود: در سال‌های گذشته بر خلاف امروز وجود ویزا چندان ملاک نبود و گاهی با کارت ملی انجام می‌شد ولی اکنون گذرنامه زیارتی صادر می‌شود و کار بسیار تسهیل شده و سرعت تردد بالا رفته و ما با شرایط جدیدی در برگزاری اربعین مواجه هستیم.

وی گفت: با شرایط جدید و تحولات بزرگی که در حوزه اربعین در استان ایلام صورت گرفته و جانمایی مواکب، تردد اتوبوس بازرسی‌ها باید با این شرایط جدید وفق داده شود تا زائر سریع‌تر به مرز برسد و جمعیت زودتر تخلیه شود.

حسنی تأکید کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی دیده شود و ملاحظات نیروهای انتظامی و مرزبانی و راهور در نظر گرفته شود تا مزاحمتی در برقراری نظم و تردد زائران ایجاد نشده و خللی در تردد میلیونی زائران ایجاد نشود.

کد خبر 6087538

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان