Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام کرد که ترافیک در اکثر محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی اربعین پرحجم اما روان است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به چهار پایانه مرزی اربعین گفت:‌ برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک، در حال حاضر ترافیک در محورهای استان ایلام پرحجم است، به طوریکه در محور سرابله – ایلام و محور ایلام - مهران در محدوده های سه راهی ماربره، کنجانچم، کمربندی مهران ترافیک پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ در محور مهران به پایانه مرزی مهران در محدوده تیرپارک صدف و محور دهلران به مهران نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه در استان خوزستان نیز گفت: در محور خرمشهر به شلمچه در محدوده یادمان شهدای شلمچه ترافیک به صورت مقطعی نیمه سنگین و در طول محور پرحجم و روان است. در محورهای حمیدیه - بستان به مرز چذابه نیز وضعیتی مشابه گزارش شده و ترافیک پرحجم اما روان است.

رحمانی در مورد استان کرمانشاه و محورهای منتهی به پایانه مرزی خسروی و همچنین مرز مهران نیز افزود: در محورکرمانشاه به اسلام آبادغرب و محورهای اسلام آبادغرب-سرپل ذهاب-قصرشیرین به مرز خسروی و محور حمیل - سرابله ترافیک عادی و وروان گزارش شده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و زائران خواست که حتما از طریق این شماره از وضعیت راه‌ها با خبر شوند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اربعین حسینی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم آل‌صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق در مرز زرباطیه عراق گفت: اگر سال گذشته اربعین‌حسینی به خوبی برگزار شد و مورد رضایت مسئولان ایرانی و عراقی قرار گرفت، مرهون تعامل و هم‌دلی مسوولان دو کشور در برگزاری این کنگره عظیم است.

وی افزود: باید تلاش شود که حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی کاهش یابد، همان‌طور که معاون وزیر اعلام کردند خط‌مشی راه‌ها و نصب علایم بیشتر در این مسیرها کار می‌شود که از این اقدام تشکر می‌شود.

آل‌صادق بیان داشت: از گذرگاه مهران بیشترین زوار تردد می‌کنند که حتماً این میزان تردد در ایام اربعین‌حسینی نیازمند امکانات و فراهم کردن شرایط لازم است؛ از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ لازم است و با هماهنگی و تعاملی که بین دو طرف وجود دارد این نیازها احصا می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان داشت: یک سوله یخ در مرز مهران با موافقت طرف عراقی ایجاد خواهد شد، باید نیازمندی‌هایی که لازم است را احصا کنیم تا اربعین بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم خورد.

کد خبر 6098297

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی