Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی و خلیل زاده مصدومیتی جدی ندارند.

طرفداری- زمان بازگشت دو بازیکن مصدوم و محروم تیم فوتبال پرسپولیس به میادین مشخص شد.

به گزارش تسنیم، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بررسی هر چه دقیق‌تر خود، وضعیت سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌ زاده مصدومیت آنها را جزئی تشخیص داده است و هر دو بازیکن با چند جلسه فیزیوتراپی و تمرینات ویژه می‌توانند به تمرینات گروهی بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس با تأیید این خبر گفت:

کارهای درمانی را روی هر دو بازیکن آغاز کرده‌ایم و اگر مشکلی پیش نیاید آنها از سه روز آینده می‌توانند در تمرینات گروهی حاضر شوند.

پرسپولیس روز یکشنبه 28 مهر ماه در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است و شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این بازی سرخپوشان را همراهی کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • (ویدئو) تمرینات اختصاصی‌ بیرانوند پس از مصدومیت
  • تمرینات اختصاصی‌ علیرضا بیرانوند پس از مصدومیت | ویدئو
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم