Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به استراتژی جدید در اجرای برنامه‌های این بانک گفت: افزایش منابع با کیفیت، کاهش قیمت تمام شده پول و افزایش درآمد غیر مشاع، ازجمله موفقیت‌های بانک شهر در شش ماه نخست سال ۹۸ بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به موفقیت‌های این بانک در سال جاری اظهار کرد: با تلاش مجموعه بانک شهر، در شش ماه نخست سال جاری، در جذب و افزایش منابع با کیفیت، کاهش اقلام معوق و افزایش درآمدهای غیر مشاع، موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد که به‌طور حتم در بهبود ساختار مالی ترازنامه بانک شهر تأثیر مثبتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری، افزایش قابل‌توجه سهم بانک شهر از بازار نقدینگی و پولی جامعه در پایان شهریورماه را نقطه عطف این موفقیت‌ها دانست و افزود: با استراتژی جدید و برنامه‌ریزی صورت گرفته، طی نظرسنجی عمومی انجام شده، هم‌اکنون بانک شهر در ردیف پنج بانک برتر سیستم بانکی کشور قرار دارد و افزایش و جذب سپرده‌های با کیفیت به دنبال استقبال شهروندان و تأثیر آن بر کاهش ریسک تمرکز، نشان‌دهنده این موضوع است.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه خاطرنشان کرد: کاهش قیمت تمام شده پول در پایان شش ماه نخست امسال از دیگر موضوعاتی است که گویای کارنامه موفق عملکرد این بانک طی این مدت است.

وی همچنین از ارائه بسته‌های متنوع تسهیلاتی به مشتریان در سال جاری خبر داد و گفت: به‌منظور جلب رضایت مشتریان و رفاه حال آنان، بانک شهر تسهیلات مختلفی به فعالان اقتصادی و کسب‌وکارهای کوچک ارائه داده است که «طرح شهریار» با هدف حمایت از تمامی صنوف پزشکی و غیر پزشکی، از جمله آن بوده است.

طاهری در پایان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش و پیگیری تمامی کارکنان در ارائه بهترین خدمات به مشتریان، امیدواریم روند موفقیت‌های بانک شهر همچون گذشته تداوم یابد و در پایان سال ۹۸ شاهد توفیقات بیشتر این بانک باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعطای تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • افزایش تولید برق در هند با کاهش قیمت زغال‌سنگ
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • قیمت جهانی طلا به ۲۲۸۳ دلار و ۲۳ سنت رسید
  • شاه کلید مهار تورم
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت دلار تا پایان سال
  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد