Web Analytics Made Easy - Statcounter

چارلز لکلرک به‌علت تصادف صبح امروز در پیچ دوم پیست سوزوکا با مکس ورشتپن جریمه شد.

طرفداری - تصادف مورد نظر در همان دور اول و لحظاتی پس از استارت مسابقه رخ داد. لکلرک که مثل هم‌تیمی خود سباستین فتل در مسابقه فرمول یک ژاپن استارت خوبی را تجربه نکرده بود، سعی کرد در پیچ دوم فضا را برای مکس ورشتپن که درحال سبقت‌گیری بود تنگ کند اما اندپلیت بال جلوی فراری با لاستیک ردبول ورشتپن برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدمه وارد شده به ماشین ورشتپن جدی بود.

چند دور بعد، ورشتپن مجبور شد از مسابقه کناره‌گیری کند. لکلرک نیز با بال جلوی آسیب‌دیده خود چند دور دیگر ادامه داد و سپس برای تعویض قطعه باکس کرد. در ابتدا ناظران مسابقه حادثه را بررسی کردند اما برای لکلرک جریمه‌ای درنظر نگرفتند، سپس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی کمی بعد اعلام کرد که صحنه پس از مسابقه بازبینی خواهد شد. فیا حالا لکلرک را برای دو مورد تخلف جداگانه جریمه کرده است. جریمه اول که پنج ثانیه پنالتی است، به‌خاطر این بود که راننده موناکویی فراری در تصادف با ورشتپن، مقصر اصلی بود. جریمه دوم اما به «راندن ماشین در وضعیتی ناامن» در دورهای بعد از سانحه ارتباط دارد. دقایقی پس از تصادفی، یک قطعه از بال جلوی آسیب‌دیده لکلرک جدا شد و به سمت ماشین پشتی یعنی مرسدس لوییس همیلتون پرتاب شد. این قطعات با کاکپیت ماشین همیلتون برخورد کردند و به آیینه راست ماشین صدمه زدند.

جریمه دوم درواقع به این خاطر اعمال شد که پس از تصادف تیم فراری تصور می‌کرد پس از کنده شدن قطعات بال جلو، ماشین لکلرک مشکلی ندارد و به لکلرک گفت که در پیست بماند. این در حالی بود که فراری بلافاصله پس از تصادف لکلرک با ورشتپن به مدیریت مسابقه گفته بود که لکلرک پیت‌استاپ خواهد کرد. در نهایت در دور سوم بود که مدیریت مسابقه مستقیما دستور داد لکلرک باکس کند. حالا فراری به‌علت نگه داشتن راننده در پیست درحالی که ماشین به‌وضوح صدمه دیده بود مقصر شناخته شده است. این تعلل فراری ممکن بود آسیبی بزرگتر از شکستن آیینه همیلتون ایجاد کند! در نتیجه، لکلرک ده ثانیه دیگر و 25 هزار یورو جریمه شد. در مجموع 15 ثانیه پنالتی باعث شد تا لکلرک از رده ششم به هفتم سقوط کند. با اعمال این پنالتی، دنیل ریکاردو به رده ششم صعود کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)

 

 

 

منبع : فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند