Web Analytics Made Easy - Statcounter

  ۱۸ تا ۲۴ مهرماه هرسال به عنوان هفته بهداشت سلامت در نظر گرفته می‌شود تا مردم نیز به ابعاد و زوایای مختلف بهداشت  جسمی و  روانی خود توجه کنند. در  دانشگاه‌ها نیز برای افزایش سلامت جسمی و روانی دانشجویان، برنامه‌ها و طرح‌هایی مشابه مانند دانشگاه عاری از دخانیات اجرایی می‌شود.

«محمود نیلی احمدآبادی» ‌ امروز یکشنبه در حاشیه افتتاح بخش نشریات کتابخانه دانشگاه تهران در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا  افزود: برای اینکه طرح دانشگاه عاری از دخانیات به سرانجام برسد، نیاز به تلاش همه بخش‌ها و ارکان دانشگاه همراه با حمایت خود دانشجویان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"دانشگاه بدون دخانیات" یکی از برنامه‌های دانشگاه تهران برای مبارزه با مصرف دخانیات در محیط علم و دانش است که در دستور کار معاونت دانشجویی قرار دارد.

وی درباره طرح ارتقاء اساتید با توجه به فعالیت‌های فرهنگی آنها نیز اظهار داشت: پیش از این طرح ارتقاء اساتید با توجه به مجموعه فعالیت‌های فرهنگی که انجام می دادند، تصویب شد. به عبارتی اساتید برای فعالیت‌های فرهنگی که انجام می‌دهند امتیازهایی را کسب کرده تا به ارتقاء آنها کمک کند.

نیلی احمدآبادی در باره افتتاح بخش نشریات کتابخانه دانشگاه تهران نیز گفت: کتابخانه دانشگاه تهران یک گنجینه ملی است و یکی از بزرگترین کتابخانه‌ها در نگهداری اسناد است.

وی گفت: نشریات فارسی و انگلیسی متعدد و تاریخی در این مرکز وجود داشت که این اسناد تاریخی در بیشتر قسمت‌های کتابخانه پخش بود، اما با تلاش مسئولان کتابخانه این اسناد در یک محل گردآوری شد تا دانشجویان و اساتید  با به‌سازی صورت گرفته از آن استفاده کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نه به دخانیات دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا