Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@10:05:25 GMT

نام سردار آزمون در لیست تیم ملی روسیه!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۶۷۹

صراط:

مجری معروف روسیه به اشتباه نام سردار آزمون را در تیم ملی روسیه قرار داده و بود و همین موضوع باعث شد تا مدافع تیم ملی روسیه به سوتی مجری تلویزیونی این کشور پرداخت که مهاجم ملی‌پوش ایرانی را عضو تیم ملی روسیه عنوان کرده بود.

به گزارش خبرآنلاین گاف کاندیلاکی، مجری مشهور روس در برنامه زنده تلویزیونی در قرار دادن نام سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان در ترکیب تیم ملی روسیه باعث شده رسانه‌های روسیه چند روزی روی این سوژه مانور دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین خبر فیدور کوردیاشوف، مدافع تیم ملی روسیه با این اشتباه مجری روس شوخی کرد و گفت: آیا سردار آزمون در دیدار فردا حضور دارد؟ بله(باخنده) همه چیز را بررسی خواهند کرد. نکته جالبی بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سردار آزمون تیم ملی روسیه مجری روسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد