Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@04:06:05 GMT

اعلام مخالفت بحرین با عملیات ترکیه در سوریه

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۷۷۱

اعلام مخالفت بحرین با عملیات ترکیه در سوریه

وزیر خارجه بحرین بر مخالفت کشورش با حمله ترکیه به سوریه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین ضمن تاکید بر مخالفت کشورش با حمله ترکیه به سوریه، خاطرنشان کرد که این حمله نقض آشکار حاکمیت یک کشور عربی است.

وزیر خارجه بحرین نسبت به سوء استفاده از اوضاع کنونی سوریه و عدم کنترل مناطق شمال شرق فرات برای تصرف اراضی سوریه از سوی ترکیه، هشدار داد و تاکید کرد: مسئولیت سکوت و عدم تحرک نسبت به این تجاوز بر عهده کشورهای عربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس و رخدادهای این منطقه تاکید کرد: امنیت و ثبات عربستان نه تنها یک مسأله حیاتی برای بحرین است بلکه بر تاریخ، منافع و چشم انداز امنیتی مشترک تمامی کشورهای منطقه بنا شده است.

آل خلیفه همچنین در خصوص برنامه‌های وزارت خارجه بحرین تصریح کرد: هدف این وزارتخانه در حال حاضر گشایش سفارت‌های این کشور در شش کشور باقی مانده از مجموع ۲۰ کشوری است که بحرین در آنها هیئت‌های دیپلماتیک ندارد و همچنین کشورهایی که در آنها مقرهای سازمان‌های بین‌المللی مثل وین، پایتخت اتریش وجود دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بحرین حمله ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض