Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار محسن حسن‌خانی از برقراری امنیت و آرامش کامل در مرزهای چهارگانه خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی به‌صورت محسوس و نامحسوس کار رصد و پایش دقیق محل‌های تردد زائران را برعهده دارند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی ناجا به عنوان یکی از متولیان استقرار نظم و امنیت ماموریت دارد با به کارگیری تمام نیرو و امکانات موجود و نیروهای کمکی از پلیس آگاهی استان های هدف، هرگونه فعالیت احتمالی سارقان و مجرمان سابقه‌دار را رصد و در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن‌خانی در خصوص وظایف و ماموریت‌های پلیس آگاهی نیز گفت: تقویت اشراف اطلاعاتی برای تامین امنیت زائران اربعین، ارتقای توان کشف جرم و مبارزه با انواع سرقت به‌ویژه جیب‌بری، قاپ‌زنی و سرقت‌های به عنف از اهمیت بالایی در خدمت به زائران برخوردار است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اجرای طرح‌های عملیاتی در مرزهای چهارگانه خبر داد و اظهارکرد: فعالیت‌های گشت‌زنی گسترده‌ای به‌صورت پیاده و موتوری در نقاط مختلف مرزی در حال اجرا است و کارآگاهان پلیس آگاهی، محل‌های تردد و تجمع زائران را به‌صورت محسوس و نامحسوس زیر نظر دارند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با بیان اینکه آرامش و امنیت زوار جزو خطوط قرمز پلیس به شمار می‌رود، تصریح کرد: پلیس آگاهی از ایجاد هرگونه مزاحمت در زمان تردد زائران جلوگیری و با مجرمان با قاطعیت برخورد می‌کند.

حسن‌خانی با اشاره به لزوم تهیه ارز از بانک‌ها و صرافی‌ های مجاز قبل از حرکت به سمت مرزها هشدار داد: زائران هنگام تهیه ارز باید نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند و فریب افراد سودجو را برای تعویض دینار یا سایر ارزهای جعلی و قلابی نخورند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زائران اربعین صرافی های مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 6090199 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود