Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:23:39 GMT

مشکل در تامین لوازم یدکی برخی خودروهای چینی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۱۸۸

مشکل در تامین لوازم یدکی برخی خودروهای چینی

رئیس اتحادیه مکانیسین‌های تهران گفت: در تامین قطعات یدکی خودروهای تولید داخل مشکلی نیست و تنها در برخی مواقع بازار با کمبود قطعات الکترونیکی مواجه می‌شود، اما در برخی خودروهای چینی شرایط بدتری در بازار حاکم است.

به گزارش ایمنا، علیرضا نیک‌آئین در رابطه با وضعیت تامین قطعات یدکی و تعمیر خودرو، اظهار کرد: در شرایط فعلی مشکل خاصی در تامین قطعات یدکی خودروهای تولید داخل نیست و تنها در برخی مواقع بازار با کمبود قطعات الکترونیکی مواجه می‌شود و جای سوال دارد که چرا در همین حین برخی توزیع کنندگان نوسان قیمت در بازار ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در زمینه خودروهای چینی باید اعلام شود که متاسفانه شرکت های واردکننده و عرضه‌کننده خودرو آنچنان موفق عمل نکرده و بازار و برخی صاحبان خودرو در تامین قطعات یدکی با مشکلات بسیاری روبرو هستند.

نیک‌آئین گفت: قیمت لوازم یدکی خودرو رشد قابل توجهی را تجربه کرده و این موضوع منجر به کاهش مراجعه به واحدهای تعمیرگاهی شده است.

رئیس اتحادیه مکانیسین‌های تهران تاکید کرد: هزینه تعمیرات اساسی خودروهای مدل پایین رشد قابل توجهی داشته و باید به میزان ارزش خود خودرو برای تعمیر و به‌روزرسانی این دست وسایل هزینه کرد.

کد خبر 393158

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خودرو بازار خودرو خودرو چینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟

به گزارش  پارس نیوز ، بر اساس قیمت ماشین های چینی در بازار، قیمت جک S۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیاردو۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیاردو۳۵۰ میلیون تومان است.​

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیاردو۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیاردو۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیاردو۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.​

قیمت خودروهای چینی بازار آزاد برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
 
جک S۳ اتوماتیک ۱۴۰۳ صفر ۱,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۳ صفر ۲,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی پرایم پنج نفره ۱۴۰۳ صفر ۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند ۲.۸ لیتر ۱۴۰۲ صفر ۱,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J۷ ۱۴۰۳ صفر ۱,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما ۱۴۰۳ صفر ۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو ۱۴۰۳ صفر ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ ۲۰۲۳ صفر ۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

دیگر خبرها

  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول
  • کیفیت خودروهای برقی چینی تأیید و تضمین می شود؟
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد