Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از برگزاری مسابقه هنری ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب در این استان خبر داد و گفت: علاقه مندان از ۲۱ مهر تا ۲۱ آبان ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به واحد قرآن و عترت این اداره کل تحویل دهند.

سامان احمدی با اشاره به اعلام فراخوان مسابقه هنری طراحی پوستر عفاف و حجاب در سطح استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در راستای ترویج و اهمیت باورها و آموزه‌های دینی و اسلامی، بالاخص ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و توجه به منویات فرهنگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دال بر صیانت از هویت ملی و ترویج فضایل اخلاقی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مسابقه هنری ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه موضوع این مسابقه هنری را طراحی پوستر با موضوع حجاب و عفاف اعلام کرد و افزود: داوطلبان شرکت در این مسابقه می توانند از ۲۱ مهر ماه تا 21 آبان ماه سال جاری به مدت یک ماه با مراجعه و تحویل آثار خود به دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و تکمیل فرم ثبت نام آمادگی خود را جهت شرکت در این مسابقه اعلام نمایند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه پوسترها باید در قطع ۳۰ در ۵۰ و به ‌صورت عمودی باشد، عنوان کرد: حداکثر تعداد آثار ارسالی برای هر طراح ۵ اثر و قید عنوان هر اثر نیز ضروری می باشد.

این مقام مسئول ، با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای همه طراحان آزاد است، افزود:به ۳ نفر از برگزیدگان که بهترین آثار را به دبیرخانه این مسابقه هنری ارسال کنند تندیس حجاب و عفاف و جوایزی اهدا و آثار پذیرفته شده نیز در نمایشگاهی در معرض بازدید عموم گذاشته خواهد شد.

 

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آثار ارسالی توسط کمیته داوری بررسی شده و نفرات برگزیده در همایش استانی فرهنگ عفاف و حجاب که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همزمان با چهلمین سالروز بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد، تجلیل می شوند.

 

گفتنی است، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه هنری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سنندج، میدان بسیج - بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر - گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مراجعه و یا با شماره تماس 087-33281842 تماس حاصل نمایند.

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی کانون های مساجد پیاده روی اربعین مسجد حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه شیراز مسابقه هنری عفاف و حجاب فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمنان خاطر نشان کرد: به منظور اثربخش‌تر و هدفمندتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در استان و پرهیز از پراکنده کاری، موازی کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی نیاز به پیشبرد کار‌ها از طریق قرارگاه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها در خصوص قانون عفاف و حجاب باید با مشارکت دستگاه‌های مختلف به صورت ترکیبی انجام شود، اظهار داشت: دستگاه‌های ذیربط ضمن اینکه مقوله عفاف حجاب را باید در جامعه به گفتمان تبدیل کنند، می‌بابست در اداره متبوع شان نیز قانون عفاف و‌حجاب را رعایت و اجرا کنند که از آن جمله احترام به تقاضا‌های بسیاری از کارکنان خانم اداره‌ها برای مستقل بودن اتاق خانم‌ها از آقایان است.

در ادامه نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه تسهیل ازدواج جوانان، برپایی نمایشگاه دائمی مد و لباس اسلامی در کرمانشاه و اشباع و اقناع جامعه در خصوص زیست عفیفانه را از جمله برنامه‌ها و مصوبات این شورا اعلام شد.

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان