Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبی سلسته‌ها در این دیدار که در ورزشگاه «مانوئل مارتینز» شهرالچه اسپانیا برگزار شد، دروازه اکوادور را گلباران کرده و با نتیجه شش بر یک حریف را  مغلوب کردند.
ابتدا «لوکاس آلاریو» در دقیقه ۲۰ طلسم دروازه اکوادور را شکست، هفت دقیقه بعد «جان اسپینوزا» مدافع اکواردو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. در دقیقه ۳۳ «لئوناردو پاردس» از روی نقطه پنالتی سومین گل آرژانتین را به ثمر رساند و پس از آن  نیز «جرمن پزلا» ‌ مدافع پیش تاخته آلبی سلسته در دقیقه ۶۶، «نیکولاس دومینگوئز» در دقیقه ۸۳ و «لوکاس اوکامپوس» در دقیقه ۸۷  جشنواره گل آرژانتین در این دیدار را تکمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این درحالی است که «آنخل منا» در دقیقه ۴۹ برای اکوادور گلزنی و دروازه آرژانتین را گشود.
ملی پوشان آرژانتین که برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی در اروپا به سر می‌برند چهارشنبه شب گذشته در ورزشگاه «سیگنال ایدوناپارک» مقابل ملی پوشان آلمان به میدان رفته و این تیم را در خانه با تساوی ۲ بر ۲ متوقف کردند.
پیش از این تیم ملی برزیل که راهی آسیا شده است، با کسب تساوی یک بر یک مقابل نیجریه متوقف شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!