Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور عصر امروز به همراه فرمانده انتظامی استان البرز روند اجرای طرح ضربتی پاکسازی ۱۳۰ بافت مسکونی واقع در خط ۴ حصار که به پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده بود را بررسی کرد.

وی در جریان بازدید از روند اجرای این طرح، با حضور میدانی در محله های مسکونی خط ۴ حصار، آخرین جزییات را پیگیری و نحوه اجرای کار را نیز به صورت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار داد و گفت:  با وجود اینکه پاتوق معتادان دراین منطقه پلمپ شده بود اما درخواست ساکنان تخریب و پاکسازی کامل این اماکن بود زیرا به پاتوق و مرکز تجمع معتادان تبدیل شده بود، لذا به قید فوریت این اقدام به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج گفت:  پس از تخریب، پاکسازی این بافت ها توسط شهرداری منطقه انجام شد، به دنبال این اقدام سایر مطالبات ساکنان خط ۴ حصار نیز پیگیری می شود.

وی اضافه کرد: صدوراسناد مالکیت خط ۴ حصار، احیاء بافت های فرسوده ی بام کرج، ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی، رفاهی و خدمات شهری از جمله اولویت هایی است که در دستور کار اجرا قرار دارد.

46

کد خبر 1310333

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا اربعین دونالد ترامپ پیاده روی اربعین تیم ملی فوتبال ایران عربستان عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد طالبی چاری اظهار کرد: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز