Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه سازمان ملل، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در پیامی حمله تروریستی به یک مسجد در بورکینافاسو را محکوم کرد.

در پیام دبیرکل سازمان ملل متحد در این خصوص آمده است: تسلیت خود را به خانواده‌های درگذشتگان این حادثه، مردم و دولت بورکینا فاسو ابراز و برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شورای‌امنیت سازمان ملل متحد نیز در پیامی این حمله را محکوم کرد.

گفتنی است،بر اثر حمله به مسجدی در بورکینافاسو دست کم ۱۶ نفر کشته شدند.

گروهی مسلح به مسجدی به روستای «سلموسی» (Salmossi) در استان «اوادالان» (Oudalan) در بورکینافاسو حمله ور شدند.

خبرگزاری فرانسه در این خصوص اعلام کرد که بر اساس اعلام نیروهای امنیتی این کشور در این حمله همچنین ۲ نفر نیز زخمی شده اند.

تا کنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 4745847

منبع: مهر

کلیدواژه: بورکینافاسو شورای امنیت سازمان ملل سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه عراق دونالد ترامپ عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین ایران روسیه رجب طیب اردوغان جنگ 2015 یمن فرانسه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • گوترش: حمله تمام عیار به رفح فاجعه انسانی به بار خواهد آورد
  • دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف تنش و بازگشایی گذرگاه‌ها شد
  • ۷۵ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده اند
  • واکنش گوترش به آغاز عملیات زمینی اسرائیل در رفح
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • گوترش: حمله اسرائیل به رفح غیرقابل تحمل خواهد بود
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل