Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی معزی را به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حکمی آقای علیرضا معزی را به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب کرد.

متن حکم محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علیرضا معزی

با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی در عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی، به موجب این حکم به سمت «معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمود واعظی
رئیس دفتر رئیس جمهور

واعظی همچنین در پیوست این حکم، از تلاش‌ها و مساعی آقای پرویز اسماعیلی در طول مدت تصدی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور تشکر کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی شیراز اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ مسجد موکب اربعین کانون های مساجد نماز جمعه محمود واعظی علیرضا معزی واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

کد خبر 6094312

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی