Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ربعین استان ایلام، از تردد ۱۷۱هزار زائر طی امروز خبر داد و گفت: تردد زائران از مرز مهران روان است. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

احمد کرمی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران کربلای معلی در مرز مهران اظهار داشت: امروز یکشنبه 21 مهرماه 98 تعداد 171 هزار زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس ستاد اربعین استان ایلام از این تعداد، 104هزار زائر خروجی و 67هزار زائر ورودی بوده‌اند.

استقبال زائران اربعین از موکب فاطمیون در مرز شلمچه+عکس و فیلمگسترش تفکر تشیع در نیجریه به برکت نور اربعین است/ آمریکا و اسرائیل از اربعین می‌هراسندآغاز تربیت‌های آخرالزمانی شیعیان در کربلاست/جامعه باید از فرهنگ اربعین الگوگیری کند

کرمی‌ روان بودن تردد در گیت‌های کنترلی مرز مهران و برطرف کردن مشکلات و موانع و کمبودها در مهران را یادآور شد و گفت: در داخل کشور هیچ مشکلی  در ارتباط با ورود و خروج زائران گزارش و مشاهده نشده است.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ شکری بابیان اینکه پرواز‌های عمره مفرده به سرزمین وحی پس از ۹ سال از سر گرفته شده است، گفت: با توجه به در پیش بودن مراسم حج تمتع، اعزام زائران حج عمره نیز آغاز شده است.

وی افزود: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز آن را در مکه و پنج روز دیگر را در مدینه سپری خواهند کرد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های ایستگاه پروازی، زائران عمره استان زنجان از فرودگاه تهران در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه قیمت حج عمره برای هر نفر ۴۰۰ تا ۴۲۰ میلیون ریال تعیین شده است، افزود: امیدواریم با مهیا شدن شرایط، تعداد اعزام‌ها در سال آینده افزایش یابد.

شکری در خصوص اعزامی‌های حج تمتع نیز گفت: هزار و ۲۷۰ زائر در قالب ۱۰ کاروان از استان به سرزمین وحی رهسپار خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت استان ادامه داد: ۶۷۱ نفر از از اعزامی‌ها را مردان و ۵۹۹ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که طی روز‌های هفتم، هشتم و نهم خرداد امسال از فرودگاه زنجان اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران