Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان نظر این شورا درباره طرح تشکیل وزارت بازرگانی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در توییتی نوشت: «در تبصره ۱، انتقال وظایف مذکور در ماده ۱ قانون «تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی» به وزارتخانه‌های ذیربط، بدون تعیین دقیق وظایف هر کدام از وزارتخانه‌ها، مغایر اصول ۸۵ و ۱۳۳ قانون اساسی شناخته شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي نگهبان طرح تشکیل وزارت بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جوانی جمعیت در سی سخت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان دنا در این همایش گفت::یکی از مهمترین فاکتور‌ها و شاخص‌ها در زمینه طرح جوانی و افزایش جمعیت عملیاتی کردن مشوق‌ها و طرح‌هایی است که در این راستا اعلام شده است.
یزدان پناه افزود:شهرستان دنا در حوزه جمعیت نقاط امیدبخشی دارد و تلاش برای افزایش نسل و حمایت از خانواده یکی از ضروری‌ترین اولویت‌ها برای مسئولان و مردم است.
پارسا شعبانی فرماندار شهرستان دنا هم گفت: برای قانون جوانی جمعیت در قانون ۷۳ماده‌ای شرح و وظایف هر اداره‌ای مشخص شده است و می‌طلبد هر نهادی به نحو احسن وظایف خود را انجام دهد.
در ادامه سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان با حضور در مراسم جوانی جمعیت در شهرستان دنا گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری لازم است در بحث جوانی جمعیت همه ارگان‌ها پای کار باشند تا با جوان بودن جمعیت کشور از آسیب و گزند دشمنان دور باشیم.
حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت نیزگفت: تشکیل قرارگاه حمایت از جوانی جمعیت و ازدواج در شهرستان دنا جهت مقابله با پیری جمعیت با حضور همه ارگان‌های زیربط ضرورت دارد.

دیگر خبرها

  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود