Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:15:46 GMT

اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۱۰۷۸

اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با پیگیری و برگزاری جلسه‌هایی با سرمایه‌گذاران خارجی، از سال ۹۴ تاکنون مجوز افزون بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در استان از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یدالله رحمانی افزود: از این میزان بیشترین مجوز با یک میلیارد و هشت میلیون دلار مربوط به سال ۹۶ است که ۴۵۳ میلیون دلار از سهمیه استان در آن سال بیشتر مجوز اخذ شده است.

او ادامه داد: از مجموع این مجوز‌های سرمایه‌گذاری خارجی تاکنون افزون بر ۱۵۰ میلیون دلار وارد استان شده و مابقی نیز در دست پیگیری است.

رحمانی افزود: یکی از اقدامات خوب در زمینه جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی، تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری است که در همین زمینه تاکنون ۳۴۴ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری با برآورد سرمایه‌گذاری حداقل ۷۶ هزار میلیارد تومان در بخش‌ها و زیربخش‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، عمرانی، زیربنایی و گردشگری تهیه شده و با قراردادن در سایت‌های مختلف استان در دسترس متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بیان کرد: برنامه عملیاتی تامین مالی خارجی ۳۲۴ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۲۸ میلیارد دلار تهیه و در اختیار سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی کشور قرار گرفته است.

رحمانی گفت: یکی از اقدامات خوب دیگر صدور مجوز‌های بی‌نام برای طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است که در این چارچوب تاکنون ۱۲۸ موافقت اصولی بی‌نام و ۵۴ مجوز بی‌نام صادر شده است و در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری قرار دارد.
انتهای پیام/م

اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: ۲۵ اردیبهشت، آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟